[WINACTIE] Breng je stem uit!

Cakebox: Cruel Traction Wolff
Cake: Chry Crackling 2.0 Zena
Beste importeur: Zena
Mooiste labels: Wolff

Beste cakebox: Showbox 1 Vuurwerkmania Killeraanbieding. Toffe effecten goed uitgevoerd.
Beste label: Vuurwerkmania Zaten juweeltjes tussen de Geisha Go! serie
Beste cake: Massive - Burn It Zonder nadere uitleg : mijn massieve nummer 1!!
Beste importeur: Vuurwerk Visie (Zena) No Nonsense, what you see is what you get. Kwaliteit/prijs verhouding = top!

Inmiddels zijn de poll-winnaars bekend, wij zullen in de komende week ook de prijswinnaars loten onder alle stemmers van de verschillende polls! :thumbup:

10968563_1062443630447913_2626697050368939603_n.jpg

Laatst bewerkt:
We bouwen de spanning aardig op nu... :tongue2::rolleyes:
Wij willen graag alle prijswinnaars bekend maken mét de prijs die zij gewonnen hebben, maar we hebben nog niet alles rond. Zoals het er nu uitziet, worden zaterdag 21 februari de prijswinnaars bekend gemaakt!

Nog even geduld dus! :angel:

En de winnaars zijn bekend!!!
Vuurwerkvisie en Wolff Vuurwerk waren de grote winnaars van de polls en zij hebben hele mooie prijzen beschikbaar gesteld!

Winnaar poll Mooiste Label 2014: vegetto - Joy Ride t.w.v. € 38,95
Winnaar poll Beste Cake 2014: F_Dogg28 - 3x Massive t.w.v. € 74,85
Winnaar poll Beste Cakebox 2014: elburgersc - Cruel Traction t.w.v. € 149,95
Winnaar poll Beste Importeur 2014: Djaimy - Original's Finest Box t.w.v. € 129,95

De winnaars krijgen per e-mail een bevestiging en een toelichting op de afhandeling voor eind dit jaar. :)

Potverdorie,..3x de Massive

Kreeg net te horen via de app dat ik had gewonnen.
Hartelijk dank voor het beschikbaar stellen van deze prijs.

Lekerrrrrr:p

Dit meen je niet!!! Wahahaaaa vier op het moment mijn verjaardag, krijg je een mail dat je de originals finest box heb gewonnen! Ziek hoor! Ik dank vuurwerkcrew en Zena heel erg hartelijk voor deze prijs! Bedankt

Back
Bovenaan