[Winactie 9] Win een Volt! Agressive! - WINNAARS BEKEND

Weer een leuke quizzz. Voor vraag 1 zijn volgens mij 2 oplossingen mogelijk, dus ik hoop maar dat ik de juiste heb gekozen. Succes allemaal! Lekkere rambak trouwens die Agressive.

Ingestuurd!!

was wel pittig maar volgens mij ook deze weer gelukt!

viel me wel op, dat deze keer geen forum naam
voor en achternaam
email adres

nodig waren, maar dit terzijde.

Had al op deze gehoopt ! Prachtige vragen waar inderdaad flink over nagedacht moest worden ...
Zou zelf zeggen dat op vraag 1 wel meerdere antwoorden zouden kunnen kloppen.
Vraag 2 was flink lastig inderdaad :p

Alweer een leuke winactie van Vuurwerktotaal helemaal top.
Antwoorden zijn verstuurd :)

Nog wel een vraagje, zijn prijswinnaars van eerdere winacties van dit jaar uitgesloten om een prijs te winnen of mag iedereen mee doen?

:bye:

Nog wel een vraagje, zijn prijswinnaars van eerdere winacties van dit jaar uitgesloten om een prijs te winnen of mag iedereen mee doen?

Je maakt niet dubbel kans op een cake, wel maak je kans op de Voltfather als je vanaf winactie 4 t/m 10 meedoet :)

Pff erg lastige vragen.. maar na lang zoeken is het denk ik toch gelukt. Alleen de vraag met de draaiende billen blijft een raadsel. Bij sommige namen kan ik als ik erg ver doordenk wel iets van draaiende billen inbeelden maar vraag me af of dat goed is haha.. Nu maar afwachten.

Na lang wikken en wegen heb ik toch maar mijn antwoorden opgestuurd. Nu hopen dat ik de juiste keuzes heb gemaakt.

Pff erg lastige vragen.. maar na lang zoeken is het denk ik toch gelukt. Alleen de vraag met de draaiende billen blijft een raadsel. Bij sommige namen kan ik als ik erg ver doordenk wel iets van draaiende billen inbeelden maar vraag me af of dat goed is haha.. Nu maar afwachten.

Duurde bij mij ook even, maar als je 'em eenmaal ziet, weet je zeker dat je goed zit.

Ik heb nog steeds problemen bij vraag 1. Ik kom uit op 2 opties....

Je maakt niet dubbel kans op een cake, wel maak je kans op de Voltfather als je vanaf winactie 4 t/m 10 meedoet :)

heb ik gelukkig niet voor niets 1900 berichten in de vorige winactie geplaatst :p
kwam er pas na ruim 800 berichten achter dat ik een Capital gewonnen had :handsup:

Je kunt met deze winactie dus maximaal 1 cake winnen. Als je hebt gewonnen, ben je vrij om mee te doen aan alle andere winacties, maar je zal niet kunnen winnen.
Uiteraard geldt dit alleen voor de acties die onder deze grote winactie vallen. Bij alle andere acties van Vuurwerkvisie / Vuurwerktotaal kan je gewoon meedoen voor de prijzen! :)

je maakt dus kans op 1 cake in het totaal :)

Ook weer meegedaan voor de Voltfather.
Alleen vraag 1 vond ik lastig en vraag me af of ik die goed heb.
En op vraag 3 zijn volgens mij zelfs 3 antwoorden mogelijk.

Back
Bovenaan