[Winactie 9] Win een dikke Volt! Siqnature Box!!!! [WINNAARS BEKEND]

Je hebt volkomen gelijk. Ik zie totaal geen eigen inbreng bij een specifiek persoon, alleen maar zoveel mogelijk uploaden en straks kan men door de bomen het bos niet meer zien. Is nu zeer irritant te noemen.

Moet zeggen dat ik het ook wel gedeeltelijk eens met je ben.
Heb zelf eerst geprobeerd beetje de photo editor onder de knie te krijgen en origineel te zijn. En als je dan ziet dat andere alles vol beginnen te spammen dan ga je daar helaas ook in mee ten koste van iets echt origineels neer te zetten. Waarschijnlijk te gretig :wink:

Ach, jullie hadden al 12 pagina's vol gesmeten, maar ik snap hoe de vork in de steel zit hier... ;)

Laatst bewerkt:
En wat MrExtremeFireworks zegt ben ik het eigenlijk wel mee eens, waarom niet bijvoorbeeld 5 inzendingen max?!

Ga er hier niet verder op in, daar is dit niet het topic voor.
Laat de beslissing liggen bij de Mod waar mijn verhaal ligt :wink:

af568fa1636dccd15e8e0a6bde81e0acc7cba03e.0.big.jpg

Kan ik inkomen,
Maar wat ik op de eerste 12 pagina's zie, is niet heel veel anders.
Worden die ook weg gehaald dan?

Heb je ze dan niet zelf verwijdert? Beetje jammer dan dat de jouwe wel verwijdert zijn en van de rest van de spam** niet. Waarschijnlijk heb je te goed je best gedaan in de vorige spam tegeltjes actie.

Aan iedereen: ik ben ook voor wat meer creativiteit ipv kwantiteit. Je hoeft maar 1 goede inzending te doen om te winnen he :D

Hoe wordt er trouwens bijgehouden wie er mee doen, want ik ben een beetje bang dat mijn enige inzending in het tegeltjes gedeelte een beetje ondergesneeuwd is, maar wil wel graag nog meedingen voor de prijs die er te winnen valt als je aan alle 10 de prijsvragen meedoet.

Heb je ze dan niet zelf verwijdert? Beetje jammer dan dat de jouwe wel verwijdert zijn en van de rest van de spam** niet. Waarschijnlijk heb je te goed je best gedaan in de vorige spam tegeltjes actie.

Aan iedereen: ik ben ook voor wat meer creativiteit ipv kwantiteit. Je hoeft maar 1 goede inzending te doen om te winnen he :D

Hoe wordt er trouwens bijgehouden wie er mee doen, want ik ben een beetje bang dat mijn enige inzending in het tegeltjes gedeelte een beetje ondergesneeuwd is, maar wil wel graag nog meedingen voor de prijs die er te winnen valt als je aan alle 10 de prijsvragen meedoet.

Ik heb niks weg gehaald...

Heb bij de tegeltjes actie niks dubbel gespost...
Heb na dat de actie afgelopen was een aantal herplaatst, om mijn beste te laten zien, maar die zijn dus niet meegenomen.

Vind het ook een beetje gek dat er mensen zijn die zich hier net aanmelden om alleen mee te doen met de winacties, ieder zijn goed recht, maar die lopen hier vervolgens 12 pagina's vol te spammen.

Ja, ik ben misschien iets te enthousiast geweest, maar je mag onbeperkt mee doen toch?!

Back
Bovenaan