[WINACTIE 8] Win een VOLT! Turning Neon! Spammen maar!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lijkt me geweldig om de Turning Neon vast te houden en af te mogen steken met het idee: hier heb ik heel hard voor gespamt ;)

(Mijn op 1 na laatste post :angel:)

Nou, hoe heb ik de afgelopen 10 dagen beleefd? Dat zal ik jullie eens vertellen lieve Turning neonspammertjes. Ik weet nog goed de actie van vorig jaar, winactie 8 zoveel mogelijk spammen voor een Hallucinator, maar toen had ik bij prijsvraag 4 er al eentje gewonnen. Maar er werd ook 1 troostprijs weggeven als je dus al gewonnen had. Zo gek dat ik van vuurwerk ben, spammen, spammen, spammen. En toen had ik geluk. Ik had de troostprijs gewonnen. Toen had ik 829 berichten.

En dan dit jaar. 7 acties van Vuurwerktotaal, allemaal meegedaan natuurlijk maar geen prijs, dan zondag 27 november 2016! verschijnt winactie 8. Hierbij kan je een Turning neon winnen. Door zoveel mogelijk te spammen. Mijn eerste bericht was pas op pagina 12:

post pagina 12.png

Ik begon nog heel erg rustig met spammen, zondagavond zo 10 a 20 berichtjes. Maar ik zag de rest zoveel spammen, dat wilde ik ook, dus de maandag tijdens het de werkpauzes enkele berichtjes, s avonds natuurlijk steeds meer. Dinsdag hetzelfde, het ging steeds beter en makkelijker om iets te verzinnen. De woensdag ging het al lekker snel, ik probeerde steeds in 31 seconden berichten te plaatsen zo snel mogelijk. Maar ik stond nog altijd 10de. Elke dag fanatieker, Mikosje stond voor mij en ging gelijk op met pelledef. Anihalas lag ruim voor me en KaliberW en Matii leken onbereikbaar.

Toen donderdag en vrijdag, de hele avond zoveel mogelijk! 100 berichten per uur. 3 uur achter elkaar niets anders gedaan, ff gegeten en dousen en weer verder. Anihalas haalde ik toen in en stond 3e. Toen de zaterdag, eindelijk een vrije dag, s ochtends vroeg om 7 uur al begonnen, heerlijk alleen, posten posten posten. Nog nooit zo snel boodschappen gedaan.

Toen was een verslaving of obsessie al geboren haha. Zondag ook vroeg op om te posten en jahoor toen gebeurde het. Om 8 uur stond ik bovenaan:

Bovenaan turning neon spam.png

Ongelofelijk wat een spurt was dat geweest. Ik leek gewoon geen leven te hebben. Dat zullen er vast een paar gedacht hebben haha. Waaiercakes vind ik altijd al het mooiste en als je die dan kan winnen dan doe ik daar mijn best voor haha. En de laatste dagen rustig aan gedaan zodat ik vanavond de 3000ste post kan maken.

Heel veel gepost dus, maar zekerheid dat ik er een gewonnen heb is er nog niet.

Maar het was een hele leuke ervaring, nieuwe mensen leren kennen en hard gelachen!

Tot zover mijn verhaal.

Zometeen mijn laatste Turning neonspambericht, maak je borst maar nat, die gaat van het scherm knallen!!!!!!!!!!!!!

:handsup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan