W waterhoen9 VWC lid 5 dec 2016 #22.582 Lieve Turning Neon... Ik moet elke keer 30 sec wachten voor ik een nieuw bericht kan plaatsen. Wat moet ik doen?
Lieve Turning Neon... Ik moet elke keer 30 sec wachten voor ik een nieuw bericht kan plaatsen. Wat moet ik doen?
W waterhoen9 VWC lid 5 dec 2016 #22.583 Lieve Turning Neon... Mijn vriendin is boos omdat ik geen aandacht meer voor haar heb. Wat moet ik doen?
Lieve Turning Neon... Mijn vriendin is boos omdat ik geen aandacht meer voor haar heb. Wat moet ik doen?
W waterhoen9 VWC lid 5 dec 2016 #22.586 Lieve Turning Neon... Mijn vriendin is boos omdat ik geen tijd had voor een surprise en gedichten, maar wel voor Turning Neon. Wat moet ik doen?
Lieve Turning Neon... Mijn vriendin is boos omdat ik geen tijd had voor een surprise en gedichten, maar wel voor Turning Neon. Wat moet ik doen?
W waterhoen9 VWC lid 5 dec 2016 #22.587 Lieve Turning Neon... Mijn vriendin is boos omdat ik geen tijd had voor boodschappen, maar wel voor Turning Neon. Wat moet ik doen?
Lieve Turning Neon... Mijn vriendin is boos omdat ik geen tijd had voor boodschappen, maar wel voor Turning Neon. Wat moet ik doen?
W waterhoen9 VWC lid 5 dec 2016 #22.588 Lieve Turning Neon... Mijn vriendin is boos omdat ik tijd had voor mijn werk, maar wel voor Turning Neon. Wat moet ik doen?
Lieve Turning Neon... Mijn vriendin is boos omdat ik tijd had voor mijn werk, maar wel voor Turning Neon. Wat moet ik doen?
W waterhoen9 VWC lid 5 dec 2016 #22.589 Lieve Turning Neon... Mijn vriendin vindt dat ik te veel onzin uitkraam voor die Turning Neon. Wat moet ik doen?
Lieve Turning Neon... Mijn vriendin vindt dat ik te veel onzin uitkraam voor die Turning Neon. Wat moet ik doen?
W waterhoen9 VWC lid 5 dec 2016 #22.590 Lieve Turning Neon... Mijn vriendin is Turning Neon zat en vindt dat ze die maar aan een ander moeten geven. Wat moet ik doen?
Lieve Turning Neon... Mijn vriendin is Turning Neon zat en vindt dat ze die maar aan een ander moeten geven. Wat moet ik doen?
W waterhoen9 VWC lid 5 dec 2016 #22.591 Lieve Turning Neon... Ik hou van mijn vriendin, maar nog meer van Turning Neon. Wat moet ik doen?
W waterhoen9 VWC lid 5 dec 2016 #22.592 Lieve Turning Neon... Mijn vrienden zitten allemaal op mijn Turning Neon te azen. Wat moet ik doen?
W waterhoen9 VWC lid 5 dec 2016 #22.593 Lieve Turning Neon... Mijn inspiratie is bijna op. Wat moet ik doen?
W waterhoen9 VWC lid 5 dec 2016 #22.594 Lieve Turning Neon... Ik kan niet wachten op de uitslag van deze spamactie. Wat moet ik doen?
W waterhoen9 VWC lid 5 dec 2016 #22.595 Lieve Turning Neon... Mijn vriendin wil niet dat ik Turning Neon naar de buren richt en dan aansteek. Wat moet ik doen?
Lieve Turning Neon... Mijn vriendin wil niet dat ik Turning Neon naar de buren richt en dan aansteek. Wat moet ik doen?
W waterhoen9 VWC lid 5 dec 2016 #22.596 Lieve Turning Neon... Mijn vriendin vindt dat ik raar doe. Wat moet ik doen?
W waterhoen9 VWC lid 5 dec 2016 #22.597 Lieve Turning Neon... Mijn vriendin wil dat ik het dit jaar maar bij Cat1 vuurwerk moet houden. Wat moet ik doen?
Lieve Turning Neon... Mijn vriendin wil dat ik het dit jaar maar bij Cat1 vuurwerk moet houden. Wat moet ik doen?
W waterhoen9 VWC lid 5 dec 2016 #22.598 Lieve Turning Neon... Mijn vriendin houdt niet van 500g potten, die vindt ze gevaarlijk. Wat moet ik doen?
Lieve Turning Neon... Mijn vriendin houdt niet van 500g potten, die vindt ze gevaarlijk. Wat moet ik doen?
W waterhoen9 VWC lid 5 dec 2016 #22.599 Lieve Turning Neon... Mijn vriendin wil dat ik ik geen vuurwerk koop, is slecht voor het milieu zegt ze. Wat moet ik doen?
Lieve Turning Neon... Mijn vriendin wil dat ik ik geen vuurwerk koop, is slecht voor het milieu zegt ze. Wat moet ik doen?
W waterhoen9 VWC lid 5 dec 2016 #22.600 Lieve Turning Neon... Mijn vriendin vindt dat mijn vuurwerk teveel ruimte in beslag neemt. Wat moet ik doen?
Lieve Turning Neon... Mijn vriendin vindt dat mijn vuurwerk teveel ruimte in beslag neemt. Wat moet ik doen?