[WINACTIE 8] Win een VOLT! Turning Neon! Spammen maar!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wel mooi het dat slechts 10 van de 25000 berichtjes een turning neon zullen winnen. Ik kijk echt uit naar de uitreiking en hoe ze de berichten gaan controleren :yes:

Ja vorig jaar was er een loterij met allerlei getallen. Ze deden eerst de paginas en toen het postnummer. Dit was de uitslag van vorig jaar:

Uitslag van vorig jaar.png

Turning neon heeft uiteraard veel meer pagina's dus misschien verzinnen ze iets nieuws.

Ja vorig jaar was er een loterij met allerlei getallen. Ze deden eerst de paginas en toen het postnummer. Dit was de uitslag van vorig jaar:

Bekijk bijlage 29834

Turning neon heeft uiteraard veel meer pagina's dus misschien verzinnen ze iets nieuws.

Wel mooi om te zien dat ook iemand met maar 4 berichtjes had gewonnen.
Ik denk dat de kans dat dat bij de turning neon gebeurt iets kleiner is, maar ik sluit het niet uit.

Wel mooi om te zien dat ook iemand met maar 4 berichtjes had gewonnen.
Ik denk dat de kans dat dat bij de turning neon gebeurt iets kleiner is, maar ik sluit het niet uit.

Geluk zit soms in een klein hoekje.
Misschien ook bij deze Turning Neon actie

Kom maar op met die dronebeelden, kan ik mooi bekijken tussen het Turning neonspammen :)

Ja, ik ben net terug. Ik zal ze zo ff op mijn pc zetten en aan je sturen. Was wegnam mooie dag om te vliegen. Heb wel mijn 2 jongste zoontjes laten vliegen, dus dat ding gaat alle kanten op. Net als een Turning Neon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan