[WINACTIE 8] Win een VOLT! Turning Neon! Spammen maar!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Teringjantje, hele dag weggeweest en dan is dit het enige topic waar de hele dag in is gepost? Althans zo lijkt het door het gespam. Wat een irritante actie zeg, en dat voor een potje :frusty: ik ga wel naar een ander forum :wave:

Hey! Doen jullie eens rustig aan!
Ben eventjes weer weg en jullie spammen weer als gekken in dit topic over de Turning Neon!
Da'stochnienormaal!

Teringjantje, hele dag weggeweest en dan is dit het enige topic waar de hele dag in is gepost? Althans zo lijkt het door het gespam. Wat een irritante actie zeg, en dat voor een potje :frusty: ik ga wel naar een ander forum :wave:

Ja dat is nu eenmaal wat je moet doen bij deze prijsvraag, je hoeft toch niet in dit topic te komen als je het niet wilt zien, alleen de mensen die een turning neon graag willen winnen.

If you can't beat em! Join em! Spam het topic maar lekker vol! Voor de turning neon of niet! Met een hoofddoek of vergiet! Iedereen is welkom!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan