[WINACTIE 8] Win een VOLT! Turning Neon! Spammen maar!

Status
Niet open voor verdere reacties.
RafQue ook ik waardeer je inzet, maar helaas gaan we de honderd vandaag niet halen. Dat is geen reden om te balen. Want we maken nu een dikke kans op het winnen van de turning neon, BAM!

We gaan de honderd dan misschien niet halen
En dat is dan ook flink balen,
Maar dat zal onze pret niet drukken
Als dat andere wél zal lukken:
Het winnen van zo'n mooie Volt Turning Neon...

Ik heb het gevoel dat hier een beetje een klik is. Je zou het bijna teamwork kunnen noemen dat we als spambots onze berichten op het forum knallen om die turning neon maar te winnen :p

Ik kijk met een half ook naar een film en ik heb dus geen idee waar de film over gaat. Maargoed, die kan ik nog wel eens kijken. De kansen die ik laat liggen om de turning neon te winnen krijg ik niet zomaar terug!

Hier hetzelfde, beste maat,
Ik weet ook niet meer waar de film over gaat...
Maar whatever ik naar keek,
Ik wil zo'n neon cake! :p

Ik heb het gevoel dat hier een beetje een klik is. Je zou het bijna teamwork kunnen noemen dat we als spambots onze berichten op het forum knallen om die turning neon maar te winnen :p

Ik moet je eerlijk bekennen dat ik het jou eigenlijk wel zou gunnen om zo'n mooie Turning Neon cake te winnen...:cool:

Voor nu is dit mijn voorlaatste inzending voor de turning neon voordat ik mijn bed in duik. Als ik straks op 300 zit vind ik het mooi geweest!

Dat is een goede maatstaf!
Ok ik stop over 4 berichtjes.
Maar niet voordat ik laat weten dat ik ook graag winnaar zou zijn van die mooie doos!
Volt Turning Neon....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan