PieterV VWC lid 3 dec 2016 #17.404 <<<<<<<<<<< kijk hier. Nog maar een paar dagen actie voor de Turning neon, mis het niet.
PieterV VWC lid 3 dec 2016 #17.405 Hahaha als ik thuis bij me vriendin zou zijn was precies dat gebeurt. Maar nu kan ik lekker spammen voor de Turning neon.
Hahaha als ik thuis bij me vriendin zou zijn was precies dat gebeurt. Maar nu kan ik lekker spammen voor de Turning neon.
heho VWC lid 3 dec 2016 #17.411 Hoop wel dat iedereen lekker ligt te pitten. Het zou zonde zijn als er een berichtje tussendoor komt.
Hoop wel dat iedereen lekker ligt te pitten. Het zou zonde zijn als er een berichtje tussendoor komt.
heho VWC lid 3 dec 2016 #17.412 Een goedenacht vanuit Almeloooo. De temperatuur is momenteel rond de -1 graad.
heho VWC lid 3 dec 2016 #17.416 Na het weekend de sinterklaas weer de deur, en land uit, en dan de kerstboom langzaam weer van zolder.
Na het weekend de sinterklaas weer de deur, en land uit, en dan de kerstboom langzaam weer van zolder.
heho VWC lid 3 dec 2016 #17.420 Het liefst wordt dat een hoogtepunt met een turning neon ... Dat zou fijn zijn.