Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik geloof bijna dat als ik nu stop met spammen mijn kans om een turning neon te winnen net zo groot is als dat ik er mee door ga tot het eind....
Slaap lekker Palm Tree!
Slaap lekker Palm Tree
Slaap lekker Palm Tre
Slaap lekker Palm Tr
Slaap lekker Palm T
Slaap lekker Palm
Slaap lekker Pal
Slaap lekker Pa
Slaap lekker P
Slaap lekker
Slaap lekke
Slaap lekk
Slaap lek
Slaap le
Slaap l
Slaap
Slaa
Sla
Sl
S
TRurning Neon!
heb nachtdienst, begin net pas![]()
We kunnen ook collectief afspreken dat de 10.000ste post de laatste is. In principe maakt dat voor de winkansen heel weinig uit. Maar ik vermoed dat er een paar mensen de turning neon zo graag willen dat ze zelfs met 2000 posts van de 10.000 geen genoegen gaan nemen.
Doe jij dit dan alleen om o'n turning neon te winnen?!?!
We kunnen ook collectief afspreken dat de 10.000ste post de laatste is. In principe maakt dat voor de winkansen heel weinig uit. Maar ik vermoed dat er een paar mensen de turning neon zo graag willen dat ze zelfs met 2000 posts van de 10.000 geen genoegen gaan nemen.
Stiekem geniet ik ook wel van het schrijven van belabberde turning neon gedichten.
Ha ik ben pelledef nu met een post voorbij in het spammen om de turning neon!
ben benieuwd waar je kan zien hoeveel posts er per persoon zijn geplaatst...