PieterV VWC lid 6 dec 2016 #24.481 De trein staat op dit moment even stil omdat de machinist aan het spammen is voor Turning.
PieterV VWC lid 6 dec 2016 #24.482 Passagiers wordt aangeraden om dit ook te doen om een Turning neon te kunnen winnen.
PieterV VWC lid 6 dec 2016 #24.483 Nou... Dat laat ik mij geen 2 keer zeggen dat ik iets moet doen om een Turning neon te winnen.
PieterV VWC lid 6 dec 2016 #24.484 Alleen had ik eigenlijk gehoopt dat ik tijdens het stilstaan van de trein de Turning neon kon bezichtigen maar helaas.
Alleen had ik eigenlijk gehoopt dat ik tijdens het stilstaan van de trein de Turning neon kon bezichtigen maar helaas.
PieterV VWC lid 6 dec 2016 #24.486 Ik sta dan wel bij lange na niet in de top 10 maar stiekem zal ik het spammen voor de Turning neon gaan missen.
Ik sta dan wel bij lange na niet in de top 10 maar stiekem zal ik het spammen voor de Turning neon gaan missen.
PieterV VWC lid 6 dec 2016 #24.487 De top 10 reacties in het Turning neon topic is nog lang niet in zicht, maar het is pas na de uitslag dat ik zwicht.
De top 10 reacties in het Turning neon topic is nog lang niet in zicht, maar het is pas na de uitslag dat ik zwicht.
PieterV VWC lid 6 dec 2016 #24.488 Hoewel ik mij op dit moment wel een beetje eenzaam vind in het topic voor de Turning neon, vermaak ik mij opperbest.
Hoewel ik mij op dit moment wel een beetje eenzaam vind in het topic voor de Turning neon, vermaak ik mij opperbest.
PieterV VWC lid 6 dec 2016 #24.492 Nee dat zeker niet, iets met een top 10 met allemaal 1000+ reacties voor de Turning neon.
PieterV VWC lid 6 dec 2016 #24.493 Dankje Matii, ik probeer het nog even... Wie weet heb ik nog geluk in de komende dagen voor de afgelopen dagen.
Dankje Matii, ik probeer het nog even... Wie weet heb ik nog geluk in de komende dagen voor de afgelopen dagen.
PieterV VWC lid 6 dec 2016 #24.494 Zo te zien ging in het vorige berichtje iets mis voor de Turning neon. Waarschijnlijk iets met dat het te vroeg is.
Zo te zien ging in het vorige berichtje iets mis voor de Turning neon. Waarschijnlijk iets met dat het te vroeg is.
PieterV VWC lid 6 dec 2016 #24.495 Kijk de Turning neon eens gaan, veel indrukwekkender dan een banaan.
PieterV VWC lid 6 dec 2016 #24.496 Ik zit hier prima in de coupe, maar ik mis nog iets.... Hmmm De Turning neon!