[Winactie 7] Win een HFF Underground! - WINNAARS BEKEND

Heb niet mee gedaan maar wil laten weten dat de MASSIVE mijn absolute nummer 1 is.

Zo ook weer meegedaan! Heerlijk om zo je ochtend te beginnen. Tja en mijn favo is .......

MACHINEGUN BOX!

Voor dit jaar in tweevoud aangeschaft!

daarnaast ben ik erg weg van strobes, glitters, kleurtjes, snelheid. Wat maakt dat vwt teveel producten heeft om er maar 1 uit te kiezen ;)

Meegedaan maar heb twijfels over een aantal... Favoriet is Hardstyle box
alhoewel de Voltfather met ook echt bruut lijkt :D

Hallo,

Ik heb zeker meegedaan, veel gezocht en hopelijk ook de goede namen van de cakes gevonden.
Mijn favoriete product is daarom ook zeker zonder te twijfelen ''Massive''. :)

Ook meegedaan, was even zoeken en goed kijken maar uiteindelijk is het gelukt.
Mijn favoriete cake van VWT die ik zelf heb meegemaakt is de Massive. Op film ziet de Voltfather Box er wel erg bruut uit.

Prachtige winactie weer, met prachtige prijzen te winnen. Uiteraard heb ik ook weer deelgenomen. Was toch effe zoeken in de filmpjes van vuurwerktotaal, maar dat maakt 't juist zo leuk. Super sfeerverhogend ook, dit soort wedstrijden.
Mijn favoriet is toch echt de HFF Underground en nee, niet omdat deze cake te winnen is met deze actie, maar de combinatie van W shape en I shape met de snoeiharde salvo's en prachtig felle kleuren die lang blijven hangen, maken deze box voor mij een absolute topper in z'n prijsklasse.

Leuke actie, paar twijfels maar denk de goede cakes uitgekozen!
Hardstyle box blijft toch wel mijn favoriet!

Ook mee gedaan met deze actie.

Leuke actie, zeer origineel!

Mijn favoriete cake van Vuurwerktotaal is de flowmotion.
Dit omdat ik een kleuren gek ben.
Omdat het een waaier is wint deze cake het van de distraxion

Ook ik heb meegedaan en vond dit een zeer leuke opdracht!

Mijn favoriete item van VWT vind ik toch wel erg lastig aangezien bijna alle producten wel top zijn maar ik denk dat ik dan toch voor de Gangster Box van Barely Legal. Wat een dikke rambak is dat zeg!

Super leuke actie weer, heb weer genoten.
Wat wil je nog meer, filmpjes kijken en er nog wat mee kunnen winnen ook.

Mijn favoriete Hardstyle Box!!

succes allen

Ook weer meegedaan! Leuke actie en een goed excuus om alle filmpjes weer te gaan kijken :D

Favoriet uit eigen ervaring is de Crackling Fan. Wie weet volgend jaar een nieuwe favoriet want de nieuwe producten beloven veel goeds.

Uiteraard ook meegedaan.
De films beloven veel goeds voor de Machine gun box, dus dat is mijn favoriet dit jaar!

Uiteraard ook meegedaan.

Mijn favoriet is de Massive, sinds deze verkrijgbaar is zit hij elk jaar in mijn collectie (ook dit jaar weer besteld natuurlijk). Simpelweg omdat het een geweldige bak is! :cool:

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan