PyroSteen VWC lid 7 nov 2016 #43 Vuurwerkgerelateerd & Vuurwerktotaal?? Dan moet het een rebus(je) zijn met cakes van vuurwerktotaal natuurlijk! Niet al te moeilijk dacht ik zo.. Voor degenen die al moe zijn zullen we maar zeggen.
Vuurwerkgerelateerd & Vuurwerktotaal?? Dan moet het een rebus(je) zijn met cakes van vuurwerktotaal natuurlijk! Niet al te moeilijk dacht ik zo.. Voor degenen die al moe zijn zullen we maar zeggen.
D dwazer VWC lid 7 nov 2016 #46 Sh*t deze acties helemaal gemist... nu maar voor het eerst meegedaan!
Mattenfreak Administrator Forumleiding 7 nov 2016 #48 De inzendingen stromen de hele dag al binnen, super jongens! Erg leuke actie weer opgezet ook, bedankt!
De inzendingen stromen de hele dag al binnen, super jongens! Erg leuke actie weer opgezet ook, bedankt!
R royduin VWC lid 7 nov 2016 #50 Palm Tree zei: mag je meerdere keren een rebus plaatsen? Klik om te vergroten... Van mij wel
Viva la Bang VWC Moderator Forumleiding 8 nov 2016 #56 Palm Tree zei: mag je meerdere keren een rebus plaatsen? Klik om te vergroten... Als je dat leuk vindt, helemaal prima!
Palm Tree zei: mag je meerdere keren een rebus plaatsen? Klik om te vergroten... Als je dat leuk vindt, helemaal prima!
ummagumma VWC lid 8 nov 2016 #57 en nu hopen dat tie het doet..... hoe haal ik bijgevoegde miniaturen weer weg? Bijlagen vwt-ummagumma-rebus.jpg 17,2 KB · Weergaven: 0
G Glaucus VWC lid 8 nov 2016 #59 Bij deze mijn inzending voor de eigen rebus. Weer een leuke actie om creatief bezig te zijn Laatst bewerkt: 10 nov 2016