[Winactie 5] Win een HFF - Hallucinator! - WINNAARS BEKEND

3408dcb98bbd7516b364426cf56f05fa.png
Ook mij is het gelukt. Bedankt weer voor het verzinnen van een leuke, originele prijsvraag. Ga zo door!:droolthum

Ook weer meegedaan voor de Voltfather box.

Bij de vorige actie heb ik overigens geen mail gestuurd maar wel mee gedaan door een foto in het topic te zetten. Was het de bedoeling dat je alsnog een mail stuurde als je niet voor de cake ging maar voor de Voltfather? Of maak ik nu al geen kans meer op de Voltfather omdat ik geen mail heb gestuurd :p

Ook hier is 't gelukt. Met 30 producten ben ik gekomen tot de totaalprijs van €1.042,50.
Absoluut respect trouwens voor de mensen die de acties iedere keer weer bedenken. Super originele prijsvraag, en nu al de vijfde keer een compleet andere opgave! Creatief bezig, mooi!

Zoals hierboven ook al gezegd, erg leuke en originele actie weer. Puzzelen is altijd leuk.

Na even puzzelen:
Knipsel.PNG

Kan het trouwens kloppen dat je niet altijd een bevestiging krijgt per e-mail? Voor winactie 3 en 4 heb ik deze niet gezien namelijk.

Bevestigingen worden idd niet gestuurd. Als je mail niet terugkomt/bounced kan je ervan uitgaan dat ie bij ons binnengekomen is.

29 artikelen die samen tot precies 1042,50 komen :-)

Leuke actie, ben benieuwd wat VWTotaal zelf in t mandje heeft gedaan om tot dit bedrag te komen ;-)

16 artikelen die samen de €1042.50 vormden ...
Hoe verzin je deze prijsvragen ? Chapeau !!

Fuck: bedenk me nu dat ik alleen een screenshot van het totaal bedrag heb gestuurd en niet van de inhoud van de winkelmand :bonk::frusty:
Dat is niet te checken natuurlijk ... :cry:
Te lang in de kantine gezeten ben ik bang !!

Back
Bovenaan