[Winactie 4] Win een Barely Legal - Commando WINNAARS BEKEND!

mooie winactie weer :) en mooie cake te winnen.. deze kans kan ik natuurlijk niet aan me voorbij laten gaan..dus hierbij me inzending

Bijlagen

• 20161019_014731.png
    20161019_014731.png
    693,7 KB · Weergaven: 0
Hele mooie winactie is dit. Ik zie hier ook prachtige creaties voorbij komen, zelf ben ik een drama in Photoshop, weet niet hoe het allemaal werkt met achtergronden en verschillende lagen enzo. Ik doe het knippen en plakken in Paint. Dan komt er dit uit:

Paint goku.png

:D

Wow zitten een paar mooie cakes tussen al! Hierbij mijn inzending.
14wep92.jpg

Effect: Whistling to crackling chrysantium

Super leuke actie weer, en wat een mooie creaties zie ik voorbij komen! Chapeau mannen, knap photoshop-werk.
Zelf waag ik ook een gokje, met de Universe!

VOLT! Universe.jpg

Bij deze box zit een verhaaltje.

Volt staat bij mij voor electra.

De lengte van de box gok ik ongeveer 100 cm, oftewel een meter

En de box bevat multie shot cake's :D

1476894563813.png

Ook even aan het knutselen geweest. :)
Hier is de Fancake Electric Arc!

l9ok4e1.jpg

Edit: ik lees nu in de startpost dat het specifiek gaat om de VOLT! High Voltage lijn (het High Voltage had ik eerst over het hoofd gezien). Op de vorige pagina in deze thread zie ik een uitleg staan van de verschillende kleuren van de verschillende VOLT! lijnen en ik zie een aantal inzendingen met groene cakes (VOLT! Collection). Hebben deze mensen, inclusief mijzelf, het nu fout gedaan?

Eddy.

Laatst bewerkt:
Wat een creatievelingen zwerven er hier op het forum rond! Een aantal van jullie kunnen zo aan de slag als lay-out designer! Petje af! :cool:

Shit he.. ik voel me echt iemand met twee linkerhanden als ik kijk naar deze platen.. ik weet niet eens hoe ik photoshop moet openen.

Ook maar een poging gewaagd voor de Voltfather, gezien ik al een Distraxion gewonnen heb:p

Cake grim reaper.png

Is het trouwens de bedoeling dat ik alsnog een mail stuur?

Back
Bovenaan