[WINACTIE 3] Win een VOLT! Tech 21 - WINNAARS BEKEND

Ik mis geloof ik nog een antwoord op nummer 5...

•Groen (VOLT! Collection), kwaliteit, innovatie en afwisselend.
•Blauw (VOLT! Fanline), waaiers
•Geel (VOLT! High Voltage), tempo rammen
•Paars (VOLT! Arrowline), pijlen

Allen, gefeliciteerd met jullie mooie prijs! :)

De VOLT! Arrowline stond ten tijde van de prijsvraag nog niet op de site van Vuurwerktotaal.

Helaas pindakaas. Antwoorden goed maar niet gewonnen.
Voor de wel winnaars: van harte ...

Winnaars van harte gefeliciteerd! Alle niet winnaars...er zijn nog meer dan voldoende kansen over.

Lieve medewinnaars,
Zijn er mensen die al iets gehoord hebben van vwt?
Mijn mailbox is namelijk weer erg veel mail in de ongewenste map aan het gooien, waar het na een tijd verwijderd wordt.
Misschien heb ik het dus gemist.

Lieve medewinnaars,
Zijn er mensen die al iets gehoord hebben van vwt?
Mijn mailbox is namelijk weer erg veel mail in de ongewenste map aan het gooien, waar het na een tijd verwijderd wordt.
Misschien heb ik het dus gemist.

Ik heb het gisteren toevallig aan Vuurwerktotaal gevraagd via Facebook, ze nemen binnenkort contact op via het forum.

Hallo, Ik zie nu dat ik hier ook (al) heb gewonnen. Dit was me helemaal niet opgevallen :rolleyes:. Ik had ook al gewonnen bij de winactie 4 (de render actie). Zeg het maar, voor welke prijs willen jullie een ander blij maken?

Hallo, Ik zie nu dat ik hier ook (al) heb gewonnen. Dit was me helemaal niet opgevallen :rolleyes:. Ik had ook al gewonnen bij de winactie 4 (de render actie). Zeg het maar, voor welke prijs willen jullie een ander blij maken?

Ik waardeer je eerlijkheid enorm, respect!!!! ik zou 3 houden en 4 aan een ander toe bedelen.

Ik snap alleen niet goed dat de moderators het niet bijhouden wie er wint, dit is namelijk niet de eerste keer dit jaar.

Tja, het zijn ook zoveel prijzen ... Snap wel dat er af en toe wat door kan glippen. Je kan niet zeggen dat het hier bepaald rustig is in december. :p
Thumbs up voor vipers trouwens !! :wink:

Ik ben juist van mening dat de prijzenverdelers, de loters of wie dan ook over de prijzen gaat maar beter op moeten letten. Ik vind daarom dat Vipers de prijs zou moeten mogen houden.

Back
Bovenaan