[WINACTIE 3] Win een VOLT! Tech 21 - WINNAARS BEKEND

Bedankt voor jullie reacties! Ik heb het afhaalbewijs van de Tech21 net ontvangen. Het viel me ook al op dat ik twee pb's kreeg van VWT, maar op een geantwoord en dat was dus blijkbaar deze winactie. Voor VWC en VWT lijkt het mij dus makkelijker om de 4e winactie (barely legal commander) aan iemand anders te geven.

Beste Forumleden,

1 Winnaar heeft zich niet gemeld. Kent een iemand van jullie toevallig: Bassie123
Hij kan zich vandaag nog melden om zijn prijs te claimen anders kunnen wij niks meer voor hem betekenen.
Hopelijk kunnen jullie hem helpen. Wij hebben hem meerdere malen een bericht gestuurd maar geen reactie.

Beste Forumleden,

1 Winnaar heeft zich niet gemeld. Kent een iemand van jullie toevallig: Bassie123
Hij kan zich vandaag nog melden om zijn prijs te claimen anders kunnen wij niks meer voor hem betekenen.
Hopelijk kunnen jullie hem helpen. Wij hebben hem meerdere malen een bericht gestuurd maar geen reactie.

Bedoelen jullie niet Baassie123? Dat is wel een bekende maar kan me niet bedenken dat die niet reageert.

Zonde zeg. Als je meedoet aan een prijsvraag ben je toch altijd benieuwd of je gewonnen hebt?
Ik houd mij aanbevolen mocht het niet lukken hihi. :D

Back
Bovenaan