Cruelty

De Cruelty's (2x) helaas niet geleverd gekregen bij Steenbergen, maar wel 2x een cake uit de CT ontvangen. Heb cake D ontvangen (die met de crackling erin). Helaas geen salvo cake, maar toch zelfde kwaliteit als de Cruelty.

Wat een klasbak blijft het toch! Overtrof alles wat ik had. Ook de visions of ecstasy 2016 versie,

Geschoten in combi met cake 2 van de Zena mayhem dat gaf een mooie opbouw.

Tjemig, deze per 2 geschoten. Wat een burst en wat een effecten. Soms tot op de grond. Ben benieuwd of het filmen gelukt is (door mijn zwager met telefoon).

Wat een geweldige bak is en blijft dit toch. Knalde werkelijk alle andere cakes er met gemak uit. Dikke burst,enorme effecten. Helemaal top!

Het zijn inderdaad beste batsbakken, had er 2 na elkaar maar wat me telkens weer opvalt aan deze cakes is dat er per salvo vaak een of meerdere bombettes niet afgaan. Mocht deze terugkomen laat ik hem dan ook voorlopig even staan.

Het zijn inderdaad beste batsbakken, had er 2 na elkaar maar wat me telkens weer opvalt aan deze cakes is dat er per salvo vaak een of meerdere bombettes niet afgaan. Mocht deze terugkomen laat ik hem dan ook voorlopig even staan.

Ik denk dat dat is omdat bij sommige salvo's een apart mine shot zit, en bij andere zit de mine in het salvo. Kan je ook zien als hij lanceert, soms zie je 3 bombettes gloeien, soms 4.

Mines? Ik heb er nooit mines bij gehad dat ik weet. Wat ik wel weet is dat ik van 2 cakes 5 bombettes heb gevonden met sterren en alles erin die dus niet zijn afgegaan. Kun je overigens nog wel gebruiken :devil:

Hier 4 tegelijk de luch in gegooid als onderdeel van de finale.
Man man wat blijven dit toch heerlijke bakken.
Klappend publiek volle lucht dikke bursts
Helaas niks gefilmd door de euforie.
IMG_20161231_194036.jpg

Alle verwachtingen waargemaakt! Mooie salvo's en de verschijnde heldere kleuren na de goude "palmen". 1 los afgestoken en 1 in een project, super!

Back
Bovenaan