[WINACTIE 3 - 2017] Win een HFF Hallucinator! [WINNAARS BEKEND]

Dank voor degene die mij even aan de signature box hielp herinneren. De 2e keer was het een stuk makkelijker om tot het juiste bedrag te komen met 15 producten :D

Een kwestie van interpretatie. Ik interpreteer het dus anders en op de juiste manier;)

Geen kwestie van interpretatie, maar van begrijpend lezen. De prijsvraag stelt dat er wel "een vereiste" is, dit houdt in, 1 vereiste en deze vereiste gaat over de verplichtte producten. Dit komt nog duidelijker tot uiting door de dubbele punt die aangeeft voor welke producten deze vereiste geldt.

Ben het met blouapie eens. Zoals het er nu staat moet je een VOLT! Flowerbed met 1kg kruit, een VOLT! Flowerbed met 1,5kg kruit, een VOLT! Flowerbed met 2kg kruit en een box uit de VOLT! Siqnature collectie toevoegen, maar mag je er geen 2 van deze boxen in doen.
Maar goed, het is nu uitgelegd dat je van alle producten maar 1 mag toevoegen, en dat moet dan voldoende zijn.

Eigenlijk moet er staan dat er 2 vereisten zijn. De verplichte boxen en maximaal 1 artikel van elk product.

Laatst bewerkt:
Helaas te snel mijn atwoord ingezonden, als ik even had gewacht op een aantal reactie van crewleden was het helemaal duidelijk geweest en had ik geen fout gemaakt, dacht namelijk dat alleen van die boxen per gewichtsklasse er maar 1 artikel per product in mocht, maar dat geldt dus voor ieder product.

Leermomentje:wink:, volgende keer wacht ik nog even met inzenden.

Helaas te snel mijn atwoord ingezonden, als ik even had gewacht op een aantal reactie van crewleden was het helemaal duidelijk geweest en had ik geen fout gemaakt, dacht namelijk dat alleen van die boxen per gewichtsklasse er maar 1 artikel per product in mocht, maar dat geldt dus voor ieder product.

Leermomentje:wink:, volgende keer wacht ik nog even met inzenden.

Er staat ook een reactie op pagina 1, waar aangegeven wordt dat de inzendingen voor de wijzigingen meetellen. Dus als je op het juiste bedrag bent uitgekomen doe je gewoon mee voor de prijs denk ik.

Een kwestie van interpretatie. Ik interpreteer het dus anders en op de juiste manier;)

Ben het met blouapie eens. Zoals het er nu staat moet je een VOLT! Flowerbed met 1kg kruit, een VOLT! Flowerbed met 1,5kg kruit, een VOLT! Flowerbed met 2kg kruit en een box uit de VOLT! Siqnature collectie toevoegen, maar mag je er geen 2 van deze boxen in doen.
Maar goed, het is nu uitgelegd dat je van alle producten maar 1 mag toevoegen, en dat moet dan voldoende zijn.

Eigenlijk moet er staan dat er 2 vereisten zijn. De verplichte boxen en maximaal 1 artikel van elk product.

Eigenlijk zijn er 3 vereisten, je moet namelijk ook op een bepaalde bedrag uitkomen.

Ik vond vooral het overzicht/screenshot van mijn bestelling uitprinten een flinke kluif! Moest echt capriolen uithalen om een mooi leesbaar plaatje te krijgen. Printen naar pdf vanuit Chrome was niet meer te lezen...

Ik vond vooral het overzicht/screenshot van mijn bestelling uitprinten een flinke kluif! Moest echt capriolen uithalen om een mooi leesbaar plaatje te krijgen. Printen naar pdf vanuit Chrome was niet meer te lezen...

Op een desktop is het me gelukt door door te klikken, en vervolgens met het knipprogramma gewoon het kader uit te knippen.

Back
Bovenaan