LilDanceCrew
VWC lid
eetsmakelijk mensen, Hallucikaterzzzzzz
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nog steeds aan het werk pfff en dat voor een Hallucinator
Het is echt een flinke competitie tussen Bjarne en Michiel!
Wie zal als eerste de 1050 bereiken?
Op dit moment (B-M): 1035-1035.
Ik heb wel allemaal unieke posts, maar niet alle posts gaan over de hallucinator....dat is hallucijammer.
Het is een winactie en geen wedstrijd met de meeste hallucinatorspams![]()
Het is een winactie en geen wedstrijd met de meeste hallucinatorspams![]()
Ja ik stop nu, dat is niet eerlijk haha. Het ging om de 1000 he, de rest is niet van belang. #wateenimmensestrijdvooreenhallucinator
Mijn ideeën beginnen op te raken. Wat wil je dan?
Ja straks ren jij er alsnog met alle 10 hallucinators vandoor. Zou dat even lachen zijn (ook al is het niet mogelijk).
Het is leuk dat er zoveel gespamd wordt toch! En wie er straks de meeste berichten heeft maakt niet uit, zit geen extra prijs aan vast![]()
Het is leuk dat er zoveel gespamd wordt toch! En wie er straks de meeste berichten heeft maakt niet uit, zit geen extra prijs aan vast![]()
Oke 18:00, tijd voor een hallucinatorpauze lijkt mij....jongens, houd je hallucinator, dan komt alles goed! Tot hallucinators!
Maar ten minste heb ik iets om te posten voor wanneer mijn ideeën helemaal op zijn.
Overigens, B-M: 1039-1038.
Ja straks ren jij er alsnog met alle 10 hallucinators vandoor. Zou dat even lachen zijn (ook al is het niet mogelijk).