Bjarne0406
VWC lid
Ik zou zeggen probeer het uit, zo moelijk is het niet. Net zo makkelijk als een Hallucinator aansteken![]()
Ik vind het altijd wel lastig de lont te vinden, maar bij de Hallcinator zal dat wel meevallen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik zou zeggen probeer het uit, zo moelijk is het niet. Net zo makkelijk als een Hallucinator aansteken![]()
Nee denk niet dat maxwell of dancecrew de 1000 nog gaat halen. #wijzijndeenigeechtespammers
Nee denk niet dat maxwell of dancecrew de 1000 nog gaat halen. #wijzijndeenigeechtespammers
Of zie jij het nog zitten om een eindsprintje te trekken dancecrew? Ik blijf er wel bij om je te supporten#teamhallucinator
Maar misschien gaat Vuurwerkkoning de 1000 Hallucinator Posts wel halen!!!
Of zie jij het nog zitten om een eindsprintje te trekken dancecrew? Ik blijf er wel bij om je te supporten#teamhallucinator
Nou dat denk ik ook niet, bijna nog 2 keer zoveel met nog 1 dag en 6 uurtjes. Had nooit gedacht al zoveel berichten te hebben!![]()
haha nee sorry boys heb heel weinig tijd :(
Hij moet nog 430 posts voor de bronzen 1000, dus dat wordt krap denk ik zo. Maar je weet natuurlijk nooit waar mensen toe in staat zijn als het om de hallucinator gaat.
Haha, morgen even 24 uur spammen en je bent er #nolifehallucinator
haha nee sorry boys heb heel weinig tijd :(
Klopt, ik help ook wel een Hallucinatortje!
ik kan niet eens dansen en ik houdt niet van dansen! wel houd ik van ene hallucinator afsteken!
Ik beloof dat ik niet zal lachen als ik wel de hallucinator win en jij niet. Geldt dat ook voor jou? (als ik hem niet win en jij wel.)