[WINACTIE - 2015] Win een Hallucinator! - WINNAARS BEKEND

Alleen al het feit dat je 1000 keer spam hebt gepost in dit topic moet toch al voldoende zijn voor een hallucinator? Hoop dat de heren van Vuurwerktotaal er ook zo naar kijken:p.

Als Bjarne niet opschiet (ik hoop dat hij net aan het eten is) ben ik de 1ste die de 1000 posts haalt. Dat zou nog eens een prestatie zijn, waardig voor een hallucinator.

Alleen al het feit dat je 1000 keer spam hebt gepost in dit topic moet toch al voldoende zijn voor een hallucinator? Hoop dat de heren van Vuurwerktotaal er ook zo naar kijken:p.

Ja joh, die prijs kan jou amper meer ontgaan, iedereen kan er ook maar 1 winnen he en er zijn straks 10 winnaars, dus ze komen vast wel bij jouw post uit hoor!:D

Als er iemand even met mij wil spammen, kom ik er makkelijk. Ik hoef nog maar 13 berichten voor de ultieme prestatie:). Wat een hallucinatorisch mooie dag zal het dan worden.

Ja joh, die prijs kan jou amper meer ontgaan, iedereen kan er ook maar 1 winnen he en er zijn straks 10 winnaars, dus ze komen vast wel bij jouw post uit hoor!:D

Zelfs als ik de bad luck brian van de winacties ben? Heb al eerder gezegd, zelfs met 90% kans win ik vaak nog niet. Hoop dat dit de eerste van velen zal zijn! Zal mijn hallucinator flink verwennen als ik hem win.

Zelfs als ik de bad luck brian van de winacties ben? Heb al eerder gezegd, zelfs met 90% kans win ik vaak nog niet. Hoop dat dit de eerste van velen zal zijn! Zal mijn hallucinator flink verwennen als ik hem win.

Het is geen 100% zekerheid dat je wint maar de kans is gewoon heel groot! Wel spannend in ieder geval! :wink:

Bjarne dacht dat hij de 1000 posts al had bereikt...zal hij straks balen als hij ziet dat ik hem heb ingehaald:D...halelujacinator!

En pagina 418 is een feit. En ik sta nu gelijk met Bjarne..misschien is hij wel tennissen? Heb ik ff geluk als een hallucinator.

Back
Bovenaan