Vuurwerkkoning
VWC lid
Haha, dacht dat ik veel hallucinatorspams had maar jullie 2 spannen echt de kroon! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Haha, dacht dat ik veel hallucinatorspams had maar jullie 2 spannen echt de kroon!![]()
Alleen al het feit dat je 1000 keer spam hebt gepost in dit topic moet toch al voldoende zijn voor een hallucinator? Hoop dat de heren van Vuurwerktotaal er ook zo naar kijken.
Zul je zien dat hij nu net terugkomt en de finishlijn eerder haalt dan ik#bad luck hallucinator
Ja joh, die prijs kan jou amper meer ontgaan, iedereen kan er ook maar 1 winnen he en er zijn straks 10 winnaars, dus ze komen vast wel bij jouw post uit hoor!![]()
Als ik jou was zou ik gewoon snel die 15 posts nog volspammen haha![]()
Zelfs als ik de bad luck brian van de winacties ben? Heb al eerder gezegd, zelfs met 90% kans win ik vaak nog niet. Hoop dat dit de eerste van velen zal zijn! Zal mijn hallucinator flink verwennen als ik hem win.
Het is geen 100% zekerheid dat je wint maar de kans is gewoon heel groot! Wel spannend in ieder geval!![]()