Vuurwerkkoning
VWC lid
Ik weet al wie winactie 8 zeker niet gaat winnen.
Meer kans voor ons! Onee, heb hem al gewonnen en ik ga voor de troostprijs en hoorde vandaag dat dat ook best wel de moeite kan worden!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik weet al wie winactie 8 zeker niet gaat winnen.
nope, gister al gedaan![]()
Meer kans voor ons! Onee, heb hem al gewonnen en ik ga voor de troostprijs en hoorde vandaag dat dat ook best wel de moeite kan worden!![]()
Meer kans voor ons! Onee, heb hem al gewonnen en ik ga voor de troostprijs en hoorde vandaag dat dat ook best wel de moeite kan worden!![]()
Vertel???
#Hallucinator
Nou, was vandaag bij een winkel en de eigenaar ervaring zei: 'Vuurwerktotaal kennende is de troostprijs ook wel de moeite'. Meer wist hij ook niet, dus spannend is het wel!![]()
Nog steeds geen folders binnen dus ook geen Hallucinators, helaas!!!
Spam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hallucinator!
Woon je toevallig in Huizen of niet?
Nee, toevallig niet. In Maartensdijk (boerendorpie, dus zegt je vast niets). Vlakbij Utrecht/Hilversum.
Ooh ja, Hallucinator!!
Hee, dat ken ik toevallig wel. Hoorde dat een keer op de file-informatie! Toen ging ik kijken waar dat ligt. Hier in de buurt heet een dorp toevallig Sint-Maartensdijk. Wel heel toepasselijk op Sinterklaasavond!![]()