Bjarne0406
VWC lid
Ja 5000 woorden in 5 posts zo'n beetje. En dat voor een troostprijs....straks win je de troostprijs en dan is het de kick off van 1 euro lol.
Toch mooi €1 bespaard! Positief denken

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja 5000 woorden in 5 posts zo'n beetje. En dat voor een troostprijs....straks win je de troostprijs en dan is het de kick off van 1 euro lol.
Ons totale berichten aantal ligt weer bijna gelijk!
Toch mooi €1 bespaart! Positief denken![]()
In dit geval gaat kwantiteit boven kwaliteit, maar alleen in dit topic. Elders op vwc zullen ze niet zo vrolijk worden met spam![]()
Haha, lach maar straks heeft hij EN 1 hallucinator EN 1 troostprijs en jij niks![]()
Ik heb het fut niet meer om te posten....
Stop er lekker mee zou ik zeggen. Ik zie aan je dat je dit niet vol gaat houden. Als ik jou was zou ik me terugtrekken uit de competitie![]()
Misschien is mijn gespam ook wel voor een troostprijs. Dat ligt aan de vorige prijsvraag!
Misschien is mijn gespam ook wel voor een troostprijs. Dat ligt aan de vorige prijsvraag!
Haha, onze man van de motivatie!
Ja tuurlijk. Als ik mensen ontmoedig is er des te meer kans voor mij.
Denk dat Vuurwerktotaal het nu best wel druk heeft om te zorgen dat alle dealers hun producten krijgen.![]()
Denk dat Vuurwerktotaal het nu best wel druk heeft om te zorgen dat alle dealers hun producten krijgen.![]()
Snap ook niet zo waarom het een 'troost'prijs heet. Lijkt me eerder een hoofdprijs om 2 keer te winnen!
Ja 1 euro bespaard voor 10 dagen non-stop spammen. Dat heb ik er niet voor over![]()