Bjarne0406
VWC lid
Niet?Er zitten hier mensen met een luier achter de pc de hele dag te spammen.. beetje toewijding kom je een eind
![]()
Nou, nou. Heb gewoon een fles bij de computer neergezet

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Niet?Er zitten hier mensen met een luier achter de pc de hele dag te spammen.. beetje toewijding kom je een eind
![]()
Ongeveer, kom nu aan 69 cakes van alle bestellingen bij elkaar, losse cakes in de cakeboxen horen hier ook bij, maar nu heb ik juist meer cakeboxen en minder 'losse'cakes dan vorig jaar.
Maar nu vier ik het samen met een maat en die heeft bijna de hele Zena Belgie collectie voor 5000 euro aan winkelwaarde ongeveer, dus dat is echt de moeite![]()
Ongeveer, kom nu aan 69 cakes van alle bestellingen bij elkaar, losse cakes in de cakeboxen horen hier ook bij, maar nu heb ik juist meer cakeboxen en minder 'losse'cakes dan vorig jaar.
Maar nu vier ik het samen met een maat en die heeft bijna de hele Zena Belgie collectie voor 5000 euro aan winkelwaarde ongeveer, dus dat is echt de moeite![]()
Als het te gezellig wordt ga je hallucineren, dus ik zou oppassen als ik jou was.
Kijken jullie deze clips nog wel eens, blijft een TOPPER!
Jij kiest je vrienden wel goed uit haha. Dit jaar ook weer filmen neem ik aan?![]()
Ik zal eens even tellen.. Heb ik ook weer wat te doen terwijl ik op de 30s post timer wacht![]()
Tot nu toe 15 cakes. Je moet toch ergens beginnen![]()
Dilemma Dilemma, moet ik drinken halen en pagina's missen of moet ik pagina's spammen en uitdrogen?
jongens, niet zo snel, ik volg het niet
jongens, niet zo snel, ik volg het niet
Ik mag blij zijn als dat mijn eindresultaat is.
Op post 1800 stop ik echt! En nu meen ik het!