[WINACTIE - 2015] Win een Hallucinator! - WINNAARS BEKEND

Sta altijd wel als eerste buiten ja, laat altijd eerst de buurt aan de gang gaan. Alhoewel dat vrij weinig is in mijn boerendorpie! Beetje gezellig praten en tegelijk af en toe wat stoken! Heerlijk!!

Bij mij in de straat wordt het ook steeds minder. De buren komen soms niet eens meer buiten...gekken!

Is hier in mijn straat een bejaardentehuis, maar iedereen staat gewoon vrolijk buiten. De "jongere" stoken wel wat, maar is vaak niet veel (maar wel mooi)

Aiii heb je dit jaar dan niet toevallig een vuurwerkvrije zone aan je broek hangen ivm het bejaardentehuis? Of doen ze dat alleen in de grote steden?

Aiii heb je dit jaar dan niet toevallig een vuurwerkvrije zone aan je broek hangen ivm het bejaardentehuis? Of doen ze dat alleen in de grote steden?

Hoop toch dat ze eindelijk eens ophouden met azijnpissen.. Gelukkig nu een flinke stok om mee te slaan in de vorm van het officieel worden van de vuurwerktraditie :D

Hoop toch dat ze eindelijk eens ophouden met azijnpissen.. Gelukkig nu een flinke stok om mee te slaan in de vorm van het officieel worden van de vuurwerktraditie :D

Ja ik weet het niet....heb wel het gevoel dat mensen in het algemeen negatiever worden over vuurwerk. Zelfs mijn eigen familie vroeg vorig jaar of het niet tijd was om te stoppen met vuurwerk.:shocked:

Back
Bovenaan