[WINACTIE - 2015] Win een Hallucinator! - WINNAARS BEKEND

Dit jaar helaas niet aan mijn budget kunnen houden :p Teveel aanbiedingen die toch nog even meegepakt moeten worden

Meestal bestel ik rond half november alles al...dit jaar echter nog slechts voor 50 euro. Beetje hopen op aanbiedingen. Hoop niet dat alles wat ik wil straks uitverkocht is haha.

Meestal bestel ik rond half november alles al...dit jaar echter nog slechts voor 50 euro. Beetje hopen op aanbiedingen. Hoop niet dat alles wat ik wil straks uitverkocht is haha.

Vaak zijn er oktober/november op allerlei sites freakacties.. Dit jaar bijna 2x zoveel vuurwerk als dat ik betaald heb :p

Wintersport is in ieder geval geschrapt voor de andere hobby :p Had toch geen tijd dus dan maar lekker stoken toch? :p

Haha wij doen dat tegenwoordig eind januari. Mijn ouders betalen gelukkig, dus dat scheelt:). Maar vroeger zijn we ook wel eens met oudjaar gegaan, en dan moest ik het doen met een potje van de lidl. Dat was echt afzienxD

Haha wij doen dat tegenwoordig eind januari. Mijn ouders betalen gelukkig, dus dat scheelt:). Maar vroeger zijn we ook wel eens met oudjaar gegaan, en dan moest ik het doen met een potje van de lidl. Dat was echt afzienxD

Dan is het contrast met een hallucinatortje wel heel groot inderdaad ;p

De pijlen in Oostenrijk bij de lidl en aldi zijn wel echt goed trouwens. Voor 20 euro heb je 7-10 pijlen van 75 gram per stuk. Mooiste pijlen die ik ooit heb gehad.

Back
Bovenaan