Noppes
VWC lid
Arigatou senpai! Hallucinator-sama?
Watashi wa Hallucinator-san
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Arigatou senpai! Hallucinator-sama?
Is goed, regel jij dat samen met Bjarne, jullie hebben beiden de meeste posts, dus weten het beste wat een Hallucinatorfeest inhoudt![]()
Ik zal het er eens met hem over hebben...we hebben nu toch alle tijd nu we opgesloten zitten in het hallucinatorhuis.
Watashi wa Hallucinator-san
Het glazen Hallucinatorhuis, komt er ook weer aan idd, begint 18 december, ook leuk om te volgen![]()
Ow damn we hebben hier nog een kenner in ons midden. Of hallucineer je maar wat?
Ohja dat hoort er elk jaar weer bij. En natuurlijk de top2000 vanaf de 25e. Dat wordt non stop luistercinatoren. Moet eigenlijk ook leren voor hallucitentamens in de kerstvakantie, maar dat lukt me nooit echt hallucinatorisch goed.
Mijn kansen zijn nu ook boven de 10%,Niet voor niks zoveel gespamd!
had ik eigenlijk heir al gereageerd?
Top2000 boeit me echt weinig, heb ik niks mee, zit dan ook helemaal in de kruitstress vanaf Kerst![]()
had ik eigenlijk heir al gereageerd?
Je bent wel rijkelijk laat haha. Net op de hallucinatorreep nog reageren, dan heb je een kans van 1/8000.
Vanaf kerst pas?![]()
Top2000 boeit me echt weinig, heb ik niks mee, zit dan ook helemaal in de kruitstress vanaf Kerst![]()
Een paar honderd pagina's terug staan er ook al een zooi van mij![]()