Noppes
VWC lid
Haha Bjarne staat momenteel voor hoor. Maar we hebben een deal gesloten, we eindigen beide op 1250 berichten. Gedeelde eerste plaats! Dan nog allebei een hallucinator en iedereen is blij!
En koning en ik nemen een troostprijs
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Haha Bjarne staat momenteel voor hoor. Maar we hebben een deal gesloten, we eindigen beide op 1250 berichten. Gedeelde eerste plaats! Dan nog allebei een hallucinator en iedereen is blij!
Haha, stiekum 1 post meer maken om 23:59 haha.!
Kan haast niet anders toch? hoop het voor jullie
Thanks ik hoop het ook...we hebben allebei sowieso 15% kans per hallucinator, misschien zelfs meer. Maar het blijft afwachten.
Wat moet ik morgen met mijn leven? De afgelopen 10 dagen stonden enkel in het teken van de hallucinator, en morgen....poef....alles weg....zal flink moeten afkicken in het hallucinatorhuis.
En koning en ik nemen een troostprijs
Mooie prestatie hoor, ik heb vanavond nog even heel erg hard gespamd, sta nu 3e![]()
hop net me eerst vuurwerk gewonnen op facebook hahaha
Deal!Ben echt benieuwd wat dat is!
hahah zelfde gevoel wanneer je wakker wordt na oud en nieuw en wanneer je een goede anime gekeken hebt: what to do with my life now?
ohja ik zie het! Bijna 800 al! Voel je je wel hallucinator?
hop net me eerst vuurwerk gewonnen op facebook hahaha
Ja absoluut! Precies dat gevoel haha....het zal wel even moeilijk zijn om af te hallucineren, maar met de kerstdagen in aantocht gaat dat wel goedhallucineren.