maxwell96
VWC lid
Mmm, dat is inderdaad wel een goeie. Moet ik wel nog even ergens 40 euro vinden#Hallucinator
De Massive lijkt mij iets veel beters voor 0:00.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mmm, dat is inderdaad wel een goeie. Moet ik wel nog even ergens 40 euro vinden#Hallucinator
Ik ga langzaamaan minderen hoor met het spammen, vind het wel mooi geweest
Je hebt helemaal gelijk! Spammen is leuk, maar kan niet 24/7 spammen, zelfs niet voor de hallucinator!
Ik denk dat ik dinsdag nog een finaleboost aan spam plaats! Net zo`n mooie finale als de hallucinator.
Jij spammt natuurlijk ook voor een troostprijs ipv een Hallucinator. Misschien is de troostprijs wel een aansteeklont!
Ik ben er eigenlijk ook wel een keer klaar mee, maar Bjarne gaat zo lang door dat ik wel moet spammen om enigzins bij te blijven....hallucinatorstruggles.
Dat moeten dan wel heel veel Posts worden, wil het net zo'n finale zijn als de Hallucinator!
De Massive lijkt mij iets veel beters voor 0:00.
We kunnen een Spamstilstand sluiten#nospamforhallucinator
Op zich zo`n bak is wel echt het geld waard vind ik. Had vorig jaar de crackling chry 2.0 en herinner me nog precies hoe spectaculair die wel niet was! Dat wil je toch bereiken met een cake om 00:00?
Hallucinators kunnen wel later, misschien als finale?
Die is ook mooi inderdaad, en ook een stuk mooier voor mijn portemonnee#meergeldovervoorhallucinators
Gefeliciteerd trouwens met je 1100ste bericht in totaal. Al aan het hallucineren??
Ik kies dit jaar ivm budget meer voor cakes die lang in het geheugen blijven hangen. Een hallucinator bijvoorbeeld.