Fireworkfreakz19
VWC lid
Ga ff bij dealer kijken als hij Hallucinator heb staan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat valt wel erg mee hoor, jij spant de kroon!
Ik weet precies hoe. Ga naar "Nieuwe berichten" en klik op het aantal reacties in dit topic. Dan zie je het meteen.
Ja ik heb het gezien. Genieten hoor, zo op plek nummer 1! Helaas geeft dat geen garantie voor een hallucinator!
Ja, dankzij mij weet je dat!
Rustig maar, ik heb je al credit gegeven voor je actie. Maar die hallucinator is voor mij! Jij mag het doen met de troostprijs.
De kans dat jij een Hallucinator wint is groter dan een witte Kerst!![]()
Ga ff bij dealer kijken als hij Hallucinator heb staan
Dit bericht was voor Maxwell96, niet voor u.![]()
Helaas is de kans op een witte kerst in Nederland minder dan 5%. Dus heel veel hallucinator ik daar niet voor.
Dat weet ik, maar ik heb je wel bedankt voor je link, dat bedoelde ik. En zeg alsjeblieft geen u, ik ben volgens mij jonger dan jij haha.
#hallucinator!
een hallucinant afsteken in de sneeuw is mijn droom
dat is een optie, maar winnen is leuk!!!!Als je dat echt wilt, dan gewoon 1 bestellen en bewaren totdat het heeft gesneeuwd!![]()
Oke jongens, mag ik even een applaus? Dit is namelijk mijn 800ste bericht in dit topic! Wat een hallucunatorisch moment! Dit verdient wel een plekje in de hallucinator hall of fame toch?
Bekijk bijlage 25373
Ow ja, haha was maar grapje. Ik ben 5 jaar ouder dan jij, als jij in 1994 geboren bent![]()