[WINACTIE - 2015] Win een Hallucinator! - WINNAARS BEKEND

word wel wous deze actie 301 pagina.s hoe graag ik er ook een win al heb ik er al een besteld. Dit is wel beetje veel spam de posts op vwc en pagina bezoeken stijgen wel wous maar je bent 5 minuten aan het scrollen om alles van een dag deel te zien terwijl je normaal alle posts van heel de dag wel heb gehad. Mag hopen dat VWC hier een flinke duit voor krijgt. :)

word wel wous deze actie 301 pagina.s hoe graag ik er ook een win al heb ik er al een besteld. Dit is wel beetje veel spam de posts op vwc en pagina bezoeken stijgen wel wous maar je bent 5 minuten aan het scrollen om alles van een dag deel te zien terwijl je normaal alle posts van heel de dag wel heb gehad. Mag hopen dat VWC hier een flinke duit voor krijgt. :)

Je ziet wel tot wat mensen in staat zijn om kans te maken op een gratis cake.

dat wel. maar geef toe het gaat wous in het overzicht staat alleen dit haast. Zou mooi zijn als ze kunnen uitschakelen dat je deze topic ziet bij het update overzicht. En gewoon naar de pagina zelf toe moet. Die beetje extra moeite kunnen we allemaal doen en dan blijft de rest overzichtelijk.

Back
Bovenaan