[WINACTIE - 2015] Win een Hallucinator! - WINNAARS BEKEND

Heerlijk om zo het topic voor mij alleen te hebben! All hail the hallucinator!!!!

deal-with-it-fish.jpg

maxresdefault.jpg

latest

tumblr_lphm4enunH1qj6y3go1_500.png

grumpy-cat-deal-with-it_fb_1296093.jpg

Deal-with-doge_o_2393721.jpg

Ik zie het al voor me. 1 januari 00:00...met een glas champagne in mijn linkerhand en een dikke hallucinator in mijn rechterhand kijk ik naar mijn prachtige gewonnen prijs. Dat ziet er dan een beetje zo uit:
Funniest_Memes_my-favorite-shot-from-the-july-4th-fireworks-on-our-block_4488.jpeg

Hier maar een paar plaatjes van Obama dan, je ziet dat hij onder de indruk is van de hallucinator:

barack-obama-faces-emotion22.jpg

c19e6066060df5f314ebb3fbc24db3bf.jpg

funny-obama-faces-strange-22.jpg

obama-laugh.jpg

Zijn gezicht spreekt toch boekdelen??

Hij zegt ook tegen mij, JIJ WINT DIE HALLUCINATOR! Als zelfs Obama dat vindt....

Barack_Obama_Faces_661x500.jpg

En dan heb ik het nog niet eens gehad over Poetin. Wat een vent! Ik liet hem het filmpje van de hallucinator zien en zo zag hij er toen uit:

enhanced-buzz-9946-1365444198-0.jpg

putin-face.jpg

zUo2QLp.jpg

putin-17.jpg

Zo zie je dat zelfs Poetin kan lachen! Of is het omdat hij hallucineert?
Daarna wees hij naar mij en zei: I like you, you get a piece of Ukraine.........
Ok dat zei hij niet...hij zei: I like you, you must win this hallucinator for the motherland!

Vladimir_Putin-6.jpg

Ik heb aardig wat connecties vinden jullie niet? En ze willen mij nu allemaal helpen om die hallucinator te bemachtigen.

Laat die mannen hierboven maar niet hallucineren, 1 druk op de verkeerde knop en we hebben heel veel vuurwerk :p

Helemaal alleen? Oke dan ga ik nog even door...dit keer met Angela Merkel! Stuurde haar een appje met het filmpje van de hallucinator en toen keek ze zo:

merkel_1491125c.jpg

angela-merkel.jpg

PA-13926891-390x285.jpg

germany-elections-landslide-victory-for-angela-merkel-now-faces-tough-coalition-choices_230913085658.jpg

Nou toen was ik natuurlijk helemaal blij! Vervolgens wees ze naar mij en zei: you must win zhe Hallucinator:

merkel.jpg

Wie ontbreekt er nog in dit rijtje? Juist, Mark Rutte natuurlijk. Dus heb hem ook geappt. Hij stuurde dit:

mark-rutte.jpg

291010-teaser-stijl-rutte.jpg

mark-rutte-looking-at-the-pvda.jpeg

Rutte_BETRAPT.png

Wat een kerel is het toch. Hij steunt mij zo erg in mijn race om de hallucinator!
Nog 1 keer een leuke lach van hem als dank:

MarkRutte3.jpg

Ohja kereltje Pechtold hoort er met zijn puppy ogen natuurlijk ook nog bij! Je ziet in zijn blik dat hij jullie smeekt om mij die hallucinator te schenken....

pechtold-klootoog.jpg

Back
Bovenaan