Dit was een leuke prijsvraag! Hierbij mijn vuurwerkshow:
Als opwarmertje van de show beginnen we 3x met de
Der Hammer.
I - I - I
Nadat de laatste schoten zijn gelost en de lucht vol met groen, blauw en rode blinkers hangen volgt daarna
3x de
Crackling Fan 2.0
W - W - W
De DIK VETTE crackling bakken met felle kleuren zorgen voor een waar spektakel in de lucht. Iedereen zal uit z'n dak gaan wanneer de lucht gevuld wordt met zware crackling. "Wajooow" zullen mensen roepen.
Nadat de laatste cracklings zijn gedoofd gaan er 3x de
Wave 'em de lucht in.
W - W - W
Let wel op: dit is serieus vuurwerk, dus geen kindervuurwerk!
De Wave 'em doet wat het belooft. Mensen zullen met elkaar de wave gaan doen bij het zien van dit episch schouwspel!
Bij het lossen van de laatste schoten worden vervolgens 3x de
Capital ontstoken.
I - I - I
De mooie diepe kleuren en VERSCHRIKKELIJKE harde bursts zullen mensen doen springen. Je hoort mensen al roepen: "zoooo die moet ik hebben!".
Nadat de finale bestaande uit broccade crowns, mines strobes en willows zijn geweest worden direct 3x
The Ultimate ontstoken.
W - W - W
Deze sierlijke waaiers zullen alle pyro-harten sneller doen laten kloppen. Prachtige tails gecombineerd met een dikke swirls. Zeg nou eens eerlijk. Wie houdt daar nou niet van?!
Mensen kunnen er niet genoeg van krijgen. De Ultimate was slechts een voorproefje voor het echte werk, namelijk 2x + (1 gratis) de
Heisenberg.
I - I - I
Een show binnen een show, da's toch niet te geloven???
Na afloop van dit epische show van de Heisenberg juichen en klappen de toeschouwers. Ze denken dat dit het einde was. Niks kan toch meer de Heisenberg overtreffen, of toch wel?...
Opeens gaat daar in 6x de 60/20 Fanshape en 4x de 25/20 I shape lucht in
WIW - WIIW - WIW wat vervolgens eindigt met 6x de Wicked Whistle
WW - WW - WW
KANONNNEN wat was dit vet zeg! Ik krijg er zelf kippenvel van!