[WINACTIE 2 - 2015] Win een Hallucinator! - WINNAARS BEKEND!

YES!! Een hele mooie cake gewonnen, daar ben ik erg blij mee :D
VuurwerktTotaal.. Bedankt voor de mooie actie!!

Vuurwerktotaal & vuurwerkcrew bedankt voor deze mooie actie! Leuk om te winnen, kan ik mooi ophalen bij m'n vaste leverancier!

Ik heb een pm ontvangen!
Kan iemand mij hier uitleggen hoe ik precies een afhaalblok kan selecteren, zonder te bestellen? Ik kan het echt niet vinden haha
En hoe vwt dan na invullen van de gegevens weet dat het om deze prijsvraag gaat?

Nederlandsvuurwerk, dit vroeg ik me ook af. Ik heb gereageerd op de bevestigingsmail van Vuurwerktotaal. Daarin heb ik de gevraagde informatie onder elkaar gezet (afhaalpunt, datum, tijd en persoonlijke gegevens).

ook een pm ontvangen. ik heb ook inderdaad mijn gegevens en winkel met afhaaltijd door gegeven, hoor wel of het akkoord is.

Het komt echt goed mannen. Men is erg druk met folders, website etc etc maar Vuurwerktotaal kennende zullen ze zeker een reactie plaatsen. Wanneer, geen idee. Maar er is nog tijd zat.

Het komt echt goed mannen. Men is erg druk met folders, website etc etc maar Vuurwerktotaal kennende zullen ze zeker een reactie plaatsen. Wanneer, geen idee. Maar er is nog tijd zat.

Je hebt helemaal gelijk, maar daar,gaat het ook niet om.
Ik snapte het alleen niet, als er voor de ophaaldagen een reactie komt vind ik het al goed genoeg :)

Back
Bovenaan