Knalpak VWC lid 20 dec 2019 #63 Weet niet wat ik aan het doen ben maar goed niet goed met plaatje uploaden Laatst bewerkt: 20 dec 2019
Knalpak VWC lid 20 dec 2019 #64 Nog een keer nu met de juiste kerstkaart. Vind hem aardig gelukt zo voor iemand die hier geen skills in heeft
Nog een keer nu met de juiste kerstkaart. Vind hem aardig gelukt zo voor iemand die hier geen skills in heeft
B BlackJack VWC lid 20 dec 2019 #69 Hierbij mijn inzending! Lekker knallend door de de kerstman het nieuwe jaar in�� Gave creaties allemaal.. hopelijk heeft vuurwerktotaal wat leuks voor mij in petto Groetjessss
Hierbij mijn inzending! Lekker knallend door de de kerstman het nieuwe jaar in�� Gave creaties allemaal.. hopelijk heeft vuurwerktotaal wat leuks voor mij in petto Groetjessss
DTCsjoerd VWC lid 21 dec 2019 #70 In een creatieve bui op de vrijdagavond ook nog een kaartje gemaakt. Inzending nummer 3!
ddfirework VWC lid 21 dec 2019 #72 Totale leek in het maken van dit soort opdrachten. Maar kan nu wel zeggen, dat ik aan opdracht 1 tot en met 10 heb meegedaan! Fijne feestdagen allemaal en pas op voor de vingers en ogen!
Totale leek in het maken van dit soort opdrachten. Maar kan nu wel zeggen, dat ik aan opdracht 1 tot en met 10 heb meegedaan! Fijne feestdagen allemaal en pas op voor de vingers en ogen!
Fausto VWC lid 21 dec 2019 #74 Staan al erg mooie kaarten bij goed bezig iedereen! Bijlagen vwt 10-1.jpg 80,1 KB · Weergaven: 3
mega vuurwerkfreak VWC lid 21 dec 2019 #76 Fijne feestdagen allemaal! En weer bedankt voor deze mega gave reeks prijsvragen!
heho VWC lid 21 dec 2019 #77 Nog 1tje dan (denk ik ) Bijlagen kerstkaart3.jpg 284,1 KB · Weergaven: 0 Laatst bewerkt: 21 dec 2019