[WINACTIE 10 - 2015] Win een Hallucinator!

Waarom MOET jij bij Vuurwerktotaal op kantoor langskomen om mee te helpen aan de nieuwe items voor 2016?

Aangezien er nog geen uitslag bekend is gemaakt en de actie 'een paar dagen' is verlengd, wil ik bij deze graag meedoen aan de winactie.

Of ik tot de leipste vuurwerkliefhebber op dit forum behoor? Die vraag kan ik voor mezelf niet beantwoorden. Wat ik wel kan vertellen is dat mijn ouders en broer behoorlijk leip worden van mij met mijn enige passie: VUURWERK! Mijn moeder zelfs, naar eigen zeggen, totaal gestoord.

Vuurwerk is mijn enige passie en ik probeer dan ook steeds wat meer te leren en meer kennis te vergaren. Dat is mij onder andere door dit forum al aardig gelukt. Ook ben ik erachter gekomen dat dit forum een prachtig platvorm is om met medeliefhebbers van gedachte te wisselen en/of om advies te vragen over het een of ander. Daarvoor wil ik een ieder hartelijk danken.

De voorbereidingen die plaatsvinden in de maanden voor oud en nieuw vind ik eigenlijk net zo geweldig als de dag zelf. Ik vindt het heerlijk om mijn tijd hier op het forum te besteden en de meningen van medefreaks over bijvoorbeeld producten te lezen. Bij het verschijnen van nieuwe producten op het forum, bij het online gaan van de webshops en als de eerste folders weer op de deurmat vallen dan voel ik mij als een kind in een snoepwinkel. Dat gevoel, de spanning en het enthousiasme dat, dat bij mij oproept is gewoonweg onbeschrijfelijk. Ik vind het dan ook supergaaf dat Vuurwerktotaal de mogelijkheid biedt om bij het product-proces betrokken te zijn.

Ik vind het geweldig om mijn passie naar een hoger level te tillen en mijn droom is dan ook om van mijn passie mijn werk te maken. Ik wil Vuurwerkcrew en Vuurwerktotaal hartelijk danken voor het mogelijk maken van deze winactie. Mijn laatste vraag is dan ook of ik één van de ambassadeurs van Vuurwerktotaal kan/mag worden om zo mijn doel en te laten komen en mijn droom te verwezenlijken.

Met knallende groet,
Pyrofan#1

Back
Bovenaan