Win een VOL karton (12) Mega 6-star! - WINNAAR BEKEND

Vorig jaar alle zes na elkaar (Calypso, Titan, Pandora, Europa, Atlas, Telesto) maar dat was te sloom. Nu zou ik het doen (als ik een heel karton zou hebben) als
- Calypso
- 2x Pandora V shape
- Titan + Calypso + Titan W shape
- 2x Europa + 2x Atlas + 2x Telesto W shape.

Nu hopen dat het ook echt uitgevoerd kan gaan worden :-)

1. Titan Star & Atlas Star
2. Calypso star 2x
3. Titan Star & Atlas Star
5. Pandora Star 2x
6. Europa Star 2x en Telesto Star 2x als finale allen tegelijk.

Spektakel gegarandered!

Ik zou rustig beginnen. Eerst 1 stuk, daarna 2 stuks, daarna 4 stuks en daarna 5 stuks om als klapper af te sluiten. De uitwerkingen van de diverse cake’s passen goed bij elkaar om gelijktijdig af te steken.

Ik zou er ook een projectje van maken:

1. 1x Atlas Star
2. 2x Calypso Star ~ V-shape
3. 2x Europa Star ~ V-shape
4. 2x Telesto Star aan buitenkant en 1x Atlas Star in het midden
5. 2x Pandora Star + 2x Titan ~ W-shape

Persoonlijk vind ik het te chaotisch om verschillende effecten door elkaar te schieten. Ik zou een set aan mijn buurjochie geven en zelf een set doorlonten en na 00:00 de lucht in jagen.

2x6 zou ik doen
6 voor mijn zoon om af te steken en 6 voor zijn neefje waar hij voor het eerst samen o&n met viert en ik kijken dan wel vol genot toe

Zooo hé, super vette actie zeg! Bedankt VWC en Vuurwerkmania voor het mogelijk maken!:D

Ik zou ze allemaal los schieten, verspreid over de avond. Om 18:00 beginnen met 2 stuks! Waarschijnlijk kan ik de Titan Star niet laten staan, want ik ben gek op Crackling! :D
Om een uur of 8 zou ik er nog 2 afsteken en de rest bewaar ik voor na 00:00. Dan zal ik er waarschijnlijk ook twee tegelijk afsteken: de Europa en Telesto Star, passen erg mooi bij elkaar vind ik! Drie zal ik er nog los tussendoor afsteken. Voor het laatste zal ik er nog drie bewaren als finale waarvan de Titan Star, Calypso Star en Pandora star! Meter of 5/10 er tussen en lekker knallen!:handsup:

Per 2 gelijke effecten aan elkaar tapen, dat worden dus 6 blokjes van 2. En dan fakkelen en het aantal schots tellen. 4 schoten voor het einde volgende visco een kusje geven met de torch en door...

Lekker relaxed en ouderwets fakkelen

Simpel natuurlijk. V-shape blok van maken.
Continu links en rechts gelijke effect schieten.

1e duo
2x duo
3x duo.

Dus van 2 tegelijk naar 4 naar 6 tegelijk.

Iedereen veel succes!

1: 1x Europa Star
2: 2x Telesto Star in V shape
3: 3x Atlas Star
4: 2x Calypso Star, 2x Titan Star, 2x Pandora Start in 2x3 W shape

Dit assortiment wil ik graag vergelijken met de WCKD Six. Deze Cakes zou ik per 2 schieten met als volgorde:
1 Europa star
2 Calypso star
3 Telesto star
4 Titan star
5 Pandora star
6 Altlas star

Ik ga allebei de setjes los afsteken, de eerste 6 cakes word rustig genieten, bij de 2e 6 cakes gaat de camera aan en word alles gefilmd voor het persoonlijk archief, zodat we altijd een mooie herinnering hebben aan deze prijs en avond :thumbup:

Twee om twee in ieder geval met de gelijke effecten naast elkaar. Geen echt voorkeur in volgorde behalve de titan star gaat als laatste paar als crackling finale.

Back
Bovenaan