Win een VOL karton (12) Mega 6-star! - WINNAAR BEKEND

De eerste twee los. Daarna 2x2 en daarna 2x3. De 2x3 in W-shape.

Trouwens.. ik denk dat ik die eerste twee losse gewoon zou weggeven aan twee jonge neefjes van me. Maken ze gelijk kennis met mooi vuurwerk en wellicht hebben we er hierdoor in de toekomst twee nieuwe vuurwrkliefhebbers bij.:yes:

Nou das simpel. Met dit bouwwerk o.a. werden we 2e tijdens de Trophy. En hij is niet weggegooid dus wederom beschikbaar voor nog een mooie sessie met de Vuurwerkmania cakes.
12 cakes passen erop. Zou ze dan per 6 cakes tegelijk schieten. Dus 2x 6 cakes achter elkaar.

Een mooie bonte brede mix in de lucht. Snapte?

(uiteraard beloof ik een filmpje als ik win).

inbound6924611512764639227.jpg

Ik zou eerst Telesto star en Atlas star met 4 tegelijk schieten vervolgens Europa star en Pandora star en als laatste de crackling finale met Calypso star en Titan star^^

Gave prijsvraag!

Ik zou de eerste zes cakes individueel afsteken en de volgende zes cakes allemaal tegelijk (doorgelont) als eindfinale :D

1 voor 1.
6 stuks in de avond.
6 stuks na 0:00 uur.

Maar misschien geef de helft aan mijn zus en haar man.
Kunnen zij en de kinderen er ook van genieten.

Ik zal het schieten als 2 sets van 6 cakes doorgelont.
Dan links en rechts van elkaar schieten! :cool:

Wauw lekker prijs dit.
Ik schiet ze per 6 met opbouw van 1 naar 2 tegelijk naar 3 tegelijk in W-shape.
Probeer dezelfde bij elkaar te houden en de laatste 3 zit dan een cake tussen zoals de eerste.
Aangezien deze cakes zich hier prima voor lenen komt er na de laatste 3 schoten nog een saluteblokje achteraan.

Hele gave actie!
Ik zou de cakes per 2 schieten. Hierdoor heb ik een mooie gevulde lucht, maar wel op een redelijk rustig tempo. Zodat ik maximaal van kan genieten!

Wij zijn thuis met 6 personen. Ik, mijn vrouw, en 4 Kids. Dus we gaan ze verdelen. Ieder twee stuks. En daarna na het afsteken gaan we ze natuurlijk een cijfer geven. Hahaha gezellig familiemomentje.

Hele toffe prijs!

Mijn ideale schietcombo's om 00:00 zullen zijn,

Serie 1 per 2 cake mix van effect met crackling
- Europa Star & Atlas Star
- Telesto Star & Titan Star
- Calypso Star & Pandora Star

Serie 2 per 3
- Europa Star, Telesto Star & Calypso Star

Finale van de 3 cakes met crackling effect !
- Atlas Star, Titan star & Pandora Star

Back
Bovenaan