Wimmers-Hermans N.V.

ben hier toevallig gisteren langs geweest, wat mij verteld was is dat er problemen waren met de opslag vanwege sprinkler installaties en het nog ontbreken hiervan.
Het vuurwerk gedeelte word verplaatst naar de andere kant van de carnavals ingang.
In ieder geval word er geen vuurwerk verkocht tot december, tenminste dat werd mij verteld.

Ik woon er 10 minuten vandaag, en ben een kijkje gaan nemen. De man bevestigd inderdaad dat de vuurwerkwinkel nu naast de fopshop zal zijn. Maar ook dat hij al open zal zijn de 3de week van november. Binnen 2 weken dus. Ben weer benieuwd, altijd een klasse winkel gevonden. Normaalgezien komt het ook op de website te staan wanneer deze geopend is.

De complete winkel is overgenomen door Original Fireworks inclusief winkel, bunkers de Pyroboy collectie en al het andere vuurwerk.

De winkel is qua grote groter dan die in Olen!

Toevoeging: Medio Augustus 2013 zal deze winkel heropend worden als nieuwe Zena Store!

Laatst bewerkt:
De complete winkel is overgenomen door Original Fireworks inclusief winkel, bunkers de Pyroboy collectie en al het andere vuurwerk.

De winkel is qua grote groter dan die in Olen!

Toevoeging: Medio Augustus 2013 zal deze winkel heropend worden als nieuwe Zena Store! Ik ben benieuwd in ieder geval! :)

Laatst bewerkt:
Heb in Olen vandaag 6 500grammers gekoc voor 85€, bijzonder lage prijzen dat ze vragen voor die oude 500grammzrs van Wimmers.

Dat zeg ik al jaren over Belgie. Het begint langzamerhand eenheidsworst te worden in de vorm van OF. Niet dat dat perse slecht spul is, in tegendeel zelfs, maar het is wel zonde dat er straks weinig ander spul meer te krijgen is.

Dat krijg je dus als je alles kapot concurreert en als andere bedrijven opzichtig zitten te slapen. Uiteindelijk gaat dit ten koste van de gehele branche. Als iedereen hetzelfde heeft, dan is de lol er héél snel van af.

Misschien biedt dit juist Pyrostar ruimte om te groeien?
Of Salon Roger?

Niet zo zeiken man ,hoe meer original moet produceren hoe goedkoper het word voor ons.
En Zena zal vast nog wel andere produchten op de markt zetten en daarbij we hebben ook nog loots he verkoopt ook jorge.

Jojo

Niet zo zeiken man ,hoe meer original moet produceren hoe goedkoper het word voor ons.
En Zena zal vast nog wel andere produchten op de markt zetten en daarbij we hebben ook nog loots he verkoopt ook jorge.

Jojo

Ik geloof dat je de essentie van vrije markt niet correct interpreteert.

@jupilerfreak Niet zulke moelijke woorden gebruiken man :p

Dat klopt helemaal maar lees alleen maar gezeur en geklaag.
Klinkt hard maar kleine bedrijven gaan naar de ***** door de grote bedrijven of worden overgenomen.

Jojo

Dat is zeker ook weer zo. Punt is, als er één te veel overheerst, dan wordt het op den duur gewoon minder leuk. Iedere dag alleen maar patat eten, wordt ook vervelend :p

Wel patatje met of oorlog ja weet gelijk wat zo voor eten ga halen :angel:

Klopt maar daar kan loots en pyroshop weer op in spelen !

Jojo

De groten peuzelen de kleintjes op... spijtig maarja.
Ik hoop dat Originals de Nederlandse merken in de toekomst in hun assortiment gaat aanbieden zoals wimmers.

De groten peuzelen de kleintjes op... spijtig maarja.
Ik hoop dat Originals de Nederlandse merken in de toekomst in hun assortiment gaat aanbieden zoals wimmers.

Dat doen ze al.
Dancing On Your Grave is bv een Nederlandse pot. En sommige potten zijn aan weerszijde van de grens te koop zoals de Flashing Parachute.

Back
Bovenaan