Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
U bent lid van NVV?![]()
Nee absoluut niet.
Maar om 2 dingen te krijgen moet je soms 1 ding weg geven.
Je kan dingen altijd proberen in plaats van vooraf af te schieten.
Ze doen iets schijnbaar heel goed om zo snel landelijk in het nieuws te komen. Daar kan je iets van vinden maar je kan er ook van leren.
Best ludiek toch die kerstkaarten naar iedereen?
Ze doen idd iets heel goed en daar krijgen ze vanuit tegenstanders ook steun voor.
En de simpele reden ervan id dat bij dit gebeuren 95% van de importeurs en winkeliers het loodje legt.
Kwestie van logische berekeningen maken.
Nog nooit nagedacht over een radiospotje oid op een regionale zender met landelijk bereik?zoals radio continu en radio nl en dergelijke?landelijk bereik,niet al te duur en veel luisteraars(het nederlands lied)en daar luisteren veel liefhebbers naar..Misschien ook een idee om als hvlv op youtube te gaan.
Filmpjes over de traditie,feiten en fabels dat soort dingen.
Word het bereik ook wel aardig groter denk ik.
EDIT: hvlv nu gevonden op youtube.
Kwam ook echt alleen naar boven door specifiek op hvlv te zoeken.
Ik hoor ook best veel om heen dat men het moment van 00.00 uur best stil en saai vonden.
Zelfs van mensen waarvan ik het niet had verwacht.
Dit is wel de belangrijkste optie!Misschien is het al wel gezegd, maar via de vuurwerkwinkels, veel hebben wel een nieuwsbrief, een oproep tot lid worden versturen. Dit zou ook wel respons moeten opleveren, je bereikt zo gegarandeerde vuurwerkliefhebbers.
Mijn vraag aan HVLV;
Hoe gaan jullie zorgen dat ook de normale Nederlander (lees Jan Modaal) bereikt worden? En hun interesse weten te winnen om mee te doen tegen een verbod?
Ps: ik wil eventueel wel helpen bij het schrijven van artikelen, vaak lukt het om mooie dingen te schrijven als ik er even voor zit (bijvoorbeeld de Noodkreet vorig jaar).