Wiggle Wiggle [Uitloop]

ylke

VWC lid
Artikelnummer: 320
Artikelnaam: Wiggle Wiggle
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten:
Effectomschrijving: Don't ask, just try! De kip met het gouden...

Tijdsduur: 8-10sec
Stijghoogte:
Richtprijs: 1,49

320_wigglewiggle.jpg

O.a. te koop bij: www.vuurwerkplanet.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
wiggle wiggle.. is geen kindervuurwerk, je kunt het beste de Topic-naam veranderen in wiggle wiggle.

zelf ben ik ook erg genieuwd naar wiggle wiggle. maar ik denk dat er achterin een fluitfonijn zit die aangaat en daardoor naar voren wordt geschoven.

gr. Pyro Power

sory dat dat het kindervuurwerk was vond het wel zo er uitzien en mijn kids ook.
ben ook benieuwd naar de uitwerking

Is het niet iets van een fontein waar gas uitkomt ofzo? Want er zit een ballon op de achterkant toch? Lijkt me eigenlijk geen reet aan, maar heb hem ook op m'n lijstje staan.

ik heb het gevraagt aan de verkoper. Er zit een rookbom (zo noemde hij het) en die blaast de ballon op, op het laatst klapt de ballon uit erkaar, omdat er een vlam uitkomt.

Allereerst heel heel erg bedankt voor de duidelijke uilteg van de wiggle slikker. ik ben dan ook zeer onder de indruk van de eend. maar des on niet te min schrap ik hem toch van mijn lijstje. heb dit jaat 20 euro max te besteden en 1 wiggle wiggle is toch al gauw 1,49. mijn dank is groot. willen julie je lijstjes misschien online bekend maken zodat ik hier wat handige tips uit kan opnemen

heb voor de kids 10 wiggle wiggle besteld de verkoper zei dat er eitjes uitkwamen dus een soort romeinse kaars effect en dat dan de ballon klapt.

maar goed dat moet ik aannemen maar op 1 januari kan ik er meer over vertellen en zal er een filmpje en foto bij plaatsen

Vandaag getest: Een miskoop of hij moet fout gegaan zijn. Maar bij mij alleen klein fonteintje. En de balon werd iets groter.

Het was inderdaad een miskoop! De ballon werd niet veel groter, en hij ging ook niet goed aan. Gelukkig had ik maar 1 Wiggle Wiggle!

Het is inderdaad eigenlijk wel een miskoop. maar oh god wat heb ik me kapot gelachen om dit ding samen met de andere stokers :D:D :p heerlijk dreug stukje vuurwerk :p

Ik heb er twee gehad maar ik vond ze erg leuk.

Ik lees veel reacties dat het een miskoop is.
Maar kijk hoe klein het stukje vuurwerk is.
Dan moet je ook geen groot effect verwachten.

Ja oke de ballon had iets groter opgeblazen worden.
Maar blaas eens zelf een balon op, en je merkt dan wel dat zo´n ballon veel tegendruk geef.

Misschien moeten ze de balon vervangen door een papieren versie.
Uitklappen en genieten maar.:D

mensen mensen rustig aan sommige dingen kloppen sommigen ook niet(A)
ik heb vorig jaar de wiggle wiggle gekocht het effect is:
er komt een schelle gil uit en dan blaast de ballon op en als je geluk hebt onploft het. dit was bij mij (en mijn vrienden) niet het geval...
maar is dit het eerste jaar voor jullie dat jullie hem kunnen kopen?

Back
Bovenaan