Wie wens jij als eerste een gelukkig nieuwjaar ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Wie wens jij als eerste een gelukkig nieuwjaar? En natuurlijk: waarom? Familie, vrienden, ouders, kinderen of je hond? Laat het weten.

Mijn vrouw, omdat 1 januari anders een nog treurigere dag gaat worden dan dat de eerste dag van het nieuwe jaar sowieso al is.

Hahah eerst de vrouw uiteraerd.. Dan m'n ouders en dan de rest.. Maar niet te lang allemaal uiteraard. Gaat van m'n knaltijd af :cool:

Uiteraard mijn vrouw en de andere mensen waar we het mee vieren.
Meestal tussen het schieten door de buren en mensen die buiten staan.
Dat zal wel wat anders zijn dit jaar met de ander halve meter, geen handen en niet zoenen.

Altijd mijn vriendin als eerste (anders krijg je ook ruzie he :p ) Daarna volgt de laatste jaren de rest van de vriendengroep.

Niet orgineel, maar ook de vrouw. Daarna m'n dochter. De overige aanwezigen wachten maar even op mijn liefde.

't vrouwtje natuurlijk. Anders is de sfeer gauw verpest kan ik je zeggen.

Een keer was ik zo enthousiast dat ik op 't moment gelijk naar buiten stormde.

Dagen lang wel beeld maar geen geluid. Das geen pretje

In ieder geval niet mijn vrouw, want die heb ik niet :D. Normaal gesproken komt gewoon degene die het dichtst bij mij in de buurt staat aan de beurt. Heb hierin geen vaste volgorde of iets dergelijks. De laatste 3 jaar was ik op het moment dat het 0:00 werd zelfs nog met dozen in de weer voor de show :bonk:

Uiteraard eerst de vrouw en kinderen, daarna rest van het gezelschap wat er is. Daarna tog echt zsm naar buiten op van de chaos te genieten, dan komen de buren enzo wel een keer aan de beurt.

Ik probeer altijd eerst mijn vriendin als eerste, maar het is hier altijd hardstikke druk dus dat gaat vaak mis. Eigenlijk is het dus gewoon wie het dichts bij mij staat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan