Wie mis je ?

Hey jongens, wat leuk om na zo veel jaar absentie weer wat te typen hier! :bye: :droolthum: zelfs de emoticons zijn dr nog haha!

Heel leuk en stiekem hartverwarmend om dit zo te lezen! Met mij gaat het prima! Ik ben inmiddels bijna 23 -maar voor mij mogen de ouderwedse puddingtarzan, snotaap en kleine ook nog- en ben nu vooral aan het werk als floormanager bij TheGrassCompany te Tilburg! Ik houd me verder veel bezig met een zekere voetbalclub uit Amsterdam, maar daar zullen we verder niet over gaan babbelen:wink: verder heb ik mn vuurwerkpassie nogsteeds wel een beetje, tis nooit weggegaan! een gezegde dat ik inmiddels heb ervaren! gelukkig is het niet ver voor me naar de zuiderburen dus dr wordt nog wel wat geknalt hier en daar! Bedankt Tristan voor de heads-up!

@DarkSoul, roof je nogsteeds inspiratie of zal ik mijn handtekening daaronder aanpassen hah?

groetjes,
Tommetje :wink:
:handsup: Morguhhhh ! man ik denk dagelijks aan je hahahahaha ! waar zit je dan

Volgens mij is hij niet meer actief in de vuurwerkwereld. Heeft andere hobby's gevonden, zeg maar. Als je z'n facebook wil hebben, dan moet je me maar een PM sturen.

Hetzelfde geldt voor Leslifan. Ook niet meer met vuurwerk bezig.

Wel jammer, want ik mis hen beide ook...

Gelukkig ben ik er nog <3

Weet nog heel goed dat leslifan een speciaal plekje kreeg op de open dag bij lesli :D
Mooi dat je iets van je laat horen!

@DarkSoul, roof je nogsteeds inspiratie of zal ik mijn handtekening daaronder aanpassen hah?
Haha! Welkom terug! :D
Laat je handtekening maar lekker zo staan. Inspiratie genoeg :wink:

Iemand iets gehoor van Anaconda ?
Nee, die was heel plotseling vertrokken. Maar op zijn Youtube kanaal staan nog wel nieuwe en ook hele leuke filmpjes. Dus hij is zeker nog actief met vuurwerk bezig, maar zo te zien gewoon van de fora vertrokken. https://www.youtube.com/user/PyroSpace/videos

En wat denken we van Grouver, Roy? Hij was rond 2006-2010 echt zeer actief, maar sindsdien stilletje verdwenen.

En het oud modje Pyroboy? Zie op FB voorbij komen dat deze mede Limburger het ontzettend druk heeft maar of hij nog met vuurwerk bezig is weet ik niet? In die tijd maakte hij altijd ontzettend toffe foto's.

En het oud modje Pyroboy? Zie op FB voorbij komen dat deze mede Limburger het ontzettend druk heeft maar of hij nog met vuurwerk bezig is weet ik niet? In die tijd maakte hij altijd ontzettend toffe foto's.

Helaas op een lager pitje. Heeft het enorm druk met zijn eigen bedrijf. Maar gelukkig gaat alles prima :thumbup:

RafQue al even niet meer online gezien aardige kerel in 2018 leren kennen met zijn maat piper_oo-kiw op de Freakmiddag bij Bredavuurwerk
Ook Beastmode Vuurwerkkoning en Pyro is art gesproken toen maar die zie ik nog dagelijks voorbij hobbelen :p

Back
Bovenaan