SPRING JOY
VWC lid
Rasco en Nitraat12 “ boswachters “
Hebben weinig tot geen levens vreugde meer..:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wie missen we dit jaar???
Elk jaar haken er weer wat vuurwerkliefhebbers van het online eerste uur af helaas..
Merk dat ook aan mezelf, rond Fallas en oud en nieuw wel beetje actief, maar daar tussen stukken minder...
We worden ouder, gezin, relaties, werk etc...
Rasco en Nitraat12 “ boswachters “
Naar Nitraat12 ben ik ook wel benieuwd! Ken ‘m in het echt, en was altijd een lopende vuurwerkfolder, hij kende zoveel producten.
Mee eens, net als Sunseeker, Sniperx, moontan, YlkeDe aanwezigheid van Ruben en kwintos mis ik toch wel een beetje...
Altijd leuke en originele projecten. Echt een gemis. Ook altijd lekker getimed die projectjes.Anaconda, zijn projecten hebben mij in die tijd echt veel geïnspireerd. Kijk er elk jaar altijd nog wel wat terug.
Ik heb Fred laatst nog gesproken, gaat goed met hem gelukkig.Ik mis Moontan wel echt, die goeie ouwe reus, hij's ook nie meer op fpm dus heeft het pyrodigitale blijkbaar echt achter zich gelaten maar heb geen twijfel dat ie elke jaarwisseling nog heel wat de lucht in stookt. Z'n optreden in Wedden Dat is pure legend. Gouden vent.
Cameo ook zo eentje van vroeger met giga pyrohart op de goeie plek.
Gelukkig duikt Roelwijngaarden nog wel ns kort op.
Zo zijn er wel meer namen van vroeger, van VWM bv. Tsja, generaties verschuiven hè. Ik begin ook al een ouwe lul te worden, dus geniet er nog maar ff van, luitjes
Hoop dat het ze goed gaat.
De museum dude's zijn nog steeds still rocking.Ik mis Moontan wel echt, die goeie ouwe reus, hij's ook nie meer op fpm dus heeft het pyrodigitale blijkbaar echt achter zich gelaten maar heb geen twijfel dat ie elke jaarwisseling nog heel wat de lucht in stookt. Z'n optreden in Wedden Dat is pure legend. Gouden vent.
Cameo ook zo eentje van vroeger met giga pyrohart op de goeie plek.
Gelukkig duikt Roelwijngaarden nog wel ns kort op.
Zo zijn er wel meer namen van vroeger, van VWM bv. Tsja, generaties verschuiven hè. Ik begin ook al een ouwe lul te worden, dus geniet er nog maar ff van, luitjes
Hoop dat het ze goed gaat.