Wie doet er dit jaar een vuurwerkbril op?

Wie doet er dit jaar een vuurwerkbril op?

• Nee, te klein risico op letsel

Stemmen: 15 11,0%
  • alleen overdag/bij klein vuurwerk

Stemmen: 4 2,9%
  • alleen 's avonds/'s nachts, bij groter vw

Stemmen: 32 23,5%
  • Ja, bij alle stookmomenten

Stemmen: 68 50,0%
  • Nee, staat suf

Stemmen: 17 12,5%

• Totaal stemmers
    136
  • Peiling gesloten .
Dat eeuwige gezeik over jongeren. Het komt mij nu de strot uit. Weet je hoeveel mensen met ruime levenservaring geen bril op doen, omdat ze het onzin vinden?

Dat zijn vaak nog dezelfde mafketels die over het minst geringe lopen te klagen en als het fout gaat de schuld bij anderen leggen en van de overheid maatregelen eisen.

Ik heb hem gewoon elke keer opgehad, afgelopen jaren deed ik hem vaak af wanneer het rustig was. Maar ongelukken zitten in een hoekje. Ik weet het een cliché, maar het gebeurt vaak, en daarom is het een cliché. De kans is tegenwoordig groter dat je jouw ogen verliest dan dat je de jackpot wint. Dus ik raad het echt mensen aan om een bril op te doen, en het laat sommige mensen er ook nog eens slimmer uit zien!

Dit jaar heb ik m'n veiligheidsbril elk stookmoment op gehad. Vooral vanwege mensen die niet om kunnen gaan met babypijltjes. Verschrikkelijk!

Ik heb hem netjes gedragen in de avond uurtjes.
mijn publiek liet ik aan hun eigen keus over.
sommige deden het wel en sommige niet.
Gelukkig is alles goed gegaan, alleen na 30min buiten gestaan te hebben om 24.00, heb ik hem af gedaan door het slechte zicht.
volgend jaar draag ik hem zeker weer.

Dit jaar lenzen ingedaan en een vuurwerkbril i.p.v. mn normale bril opgedaan. Dit beviel prima. Aankomend jaar weer.

Dit jaar hebben een maatje en ik hem vanaf 10 uur op gehad, en toen wilde mijn vriendin vrijwillig ook een bril! Dat was wel enigszins apart aangezien die dingen altijd onzin vond. Weer iemand erbij met vw-bril dus!

Zelf heb ik de bril alleen maar af gedaan als ik overdag ergens binnen was, en in de nacht heb ik zonder gelopen in verband met de regen (en het slechte zicht wat daarop volgt).

Volgend jaar weer, want dat zit best lekker!

Ik heb hem gedragen, moet van mijn ouders, vind ik zelf overigens ook wel goed.
Iedereen die mee kwam stoken MOEST een bril op, anders mochten zij ook niet meestoken van mijn ouders xD. Als iedereen hem op heeft merk je het niet eens, en het geeft toch wel een veilig(er) gevoel.

iedereen die naar buiten loopt bij ons heb zo`n ding op zijn knar,
Vind het eigenlijk ook niet meer dan normaal, ben ook van mening dat dit ook een artikel moet zijn waar je als winkelier / importeur amper een marge op mag hebben.

maar dat is mijn eigen persoonlijke mening.

ik wel vrouwlief ook en me 2 kinderen nou die mogen kiezen, vuurwerk plus bril of geen vuurwerk.

Ik ben volgens hun de beste vader gelukkig zijn ze verstandig en zetten hem op.

Ik vind dat winkeliers/importeurs dit gratis moeten leveren bij een bestelling...

Zena! Ten minste, in België.

Ik vind dat ook. En zéker als je kinderen erbij ziet.

Geen marge op dat spul! Gratis!

Van de zotte, bijna 3 euro voor wat plastic.

Ik had ze wel altijd liggen maar nooit op gedaan, maar na vorig jaar doe ik mijn bril op. Een romeinse kaars of een kleine cake (niet eens gezien wat) van de buren viel om en schoot in mijn richting toen ik gehurkt zat om iets aan te steken. Niets opgelopen, maar zoals al eerder vermeld is, een ongelukje zit in een klein hoekje, ondanks dat iedereen met het vuurwerk omgaat zoals dat op de verpakking vermeld staat.

Back
Bovenaan