Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
sorry guy's misschien was mijn reactie wat nouja zeg maar wat je ervan wilt zeggen maar ik vond het wat overdreven![]()
Ik heb vorige jaren nooit een bril gedragen. Nu ga ik dit jaar toch een vuurwerk bril dragen. Waarom? Ik ben me ervan bewust geworden, dat een gevaar altijd in een klein hoekje schuilt.
Liever de gehele dag met een bril lopen dan me hele leven, met 1 blind oog.
Ik vind het eerlijk gezegd ook raar, dat vuurwerk billen niet gratis zijn?
Rens
Netjes dat je hier nog even op reageert. Voor wat betreft je gedicht. bij de laatste jaarwisseling zijn er 21 mensen aan beide ogen blind geraakt.
Dus zet gewoon een vuurwerkbril op en geef er een aan de omstanders. Een ongeluk zit in een klein hoekje.
Hopen dat het enkel aan jeugdige onbezonnenheid te wijten is, en hopen dat die snel overwonnen wordt; vóór het misgaat!
No offence, maar ik zou toch ook eens die andere bril opdoen, want 3 mensen hebben nee gestemd o_o?Nee, jongeren hebben minder oog voor risico's en houden daar minder rekening mee, leggen dat makkelijker naast zich neer. Is een bekend gegeven. Daarom begint 'volwassenheid' bij 18 (wat al een lage grens is).
Bij de buren van FPM, waar meer volwassen publiek is, heeft nog niemand 'nee' gestemd...
Beter 1 dag met een vuurwerkbril, dan de rest van je leven met zo zwarte zonnebril omdat je ogen (of wat er nog van over is) naar de pleuris zijn.
Het zit in een klein hoekje, maar ik ben liever preventief. Vroeger dacht ik er anders over, want dan was het niet "stoer" om met zo'n bril te lopen. Maar hoe ouder ik word, hoe anders ik erover ga denken.
Hopen dat het enkel aan jeugdige onbezonnenheid te wijten is, en hopen dat die snel overwonnen wordt; vóór het misgaat!
beetje raare reactie jongeren kunnen toch ook wel gevaren inzien ??en als hun keuze er voor valt om het niet te doen lijkt me dat je er van bewust bent wat je doet toch??