Wicked Warlock

Ik schoot deze in de vooravond vlak voor een Extreme Salute 2.0 cake. Deed er vreemd genoeg niets voor onder qua effect grote.. en dat voor die prijs.

Verrassing van de avond. Wat een effecten, zonde dat ik het niet gefilmd heb. Echt niet normaal, leken wel 25 grams tubes. Voor de aanbiedingsprijs van €4,90 van afgelopen jaar komen er komend jaar een flink aantal op mijn lijstje.

Mooie cake, maar weinig shots! Als deze dit jaar weer voor onder de 5 te krijgen is, koop ik deze in veelvoud voor een mooi project!

Deze was echt bizar idd. Super grote effecten, ging net iets over de monster ride heen.
Had hem ooit eerder geschoten maar toen maakte die niet echt indruk.
kreeg er wat gratis bij m'n bestelling.

Kijken of ik deze ergens voor een leuk prijsje op de kop kan tikken.

Het eerste jaar dat ze te koop waren twee van aangeschaft. Slechte ervaringen met 1 van de twee cakes.
Klapte spontaan uit elkaar met als gevolg straat vol laagvliegende effecten. Gelukkig geen lichamelijk letsel aan overgehouden.

Was een mooi ding grote effecten, knalde soms wel 1 shot uit de zijkant. en hij viel snel om.
kortom budget toppertje maar wel gevaarlijk dingetje.

Zeker een goede cake en helemaal voor die paar euro. Zet deze wel op de lijst, leuk stook spul dit.

Nu lees ik hier weer een reactie van: Levensgevaarlijk vielen snel om te licht.. wel eens van klem zetten tussen 2 bakstenen gehoord?? En er zit toch ook een uitvouwbaar voetstuk onder?

Back
Bovenaan