Why

Ook hier worden we "bezijkt" bij het leven.. Nu ik dit gezien heb verwacht ik er dan ook bar weinig van.

Afbeelding van fabrikant:

3004.jpg

Afbeelding na aankoop:

n6svhg.jpg

Dit is wel heel erg slecht, gewoon terug gaan en je bedrag terug vragen i.v.m. misleiding.

Gelukkig doet vuurwerktotaal het een stuk beter, Magic Moments gekocht voor 19,95 (500 gram) en er zit 480 in. Top!

Ik zie het inderdaad. Het is bij elke cake uit die serie. Er is standaard de dubbele(of zelfs meer) kruitinhoud aangehouden.

Freak - 240 = 120 gram
Beast - 375 = 170 gram (nog minder als de helft zelfs..)
Great - 500 = 191 gram (WTF!)
Why - 500 = 258 gram

DTP foutje?

Ik zou ze bellen, ondanks dat ik niet verwacht dat het een bewuste fout is geweest vind ik wel dat een vergoeding/extra artikel ofzo wel op zn plaats is.
Zeker omdat de folder gewoon dezelfde fouten over heeft genomen.

Staat altijd wel iets van 'druk en zetfouten voorbehouden' in de folder... Dus weet niet of je iets kan beginnen..

Staat altijd wel iets van 'druk en zetfouten voorbehouden' in de folder... Dus weet niet of je iets kan beginnen..

Daar zullen ze het inderdaad op gooien. Maar wij weten natuurlijk beter héh. Het gaat me niet eens zozeer over het geldbedrag of over een vergoeding. Maar als ze zich er maar bewust van zijn dat dit geen faire marketing is.

Reactie van Katan over de "Why":

Katan zei:
Excuus voor de verkeerde aantal grams. Het is zo dat wij 500gram hebben besteld en de chinese fabriek heeft de effecten minder afgevuld omdat er niet meer gram in een 20mm kon. Dus hebben zij ook het label aangepast. ALs je ontevreden bent mag je terug komen en kun je je geld terug krijgen tegen inlevering van de cakes.

Je kunt er natuurlijk vanalles van zeggen maar dat laat ik achterwege. In ieder geval tof dat ze snel reageren en een oplossing bieden.

Het zijn ook altijd weer die Duitsers
Is het niet met voetbal danwel hockey
Ik vind het qua prijs prima potten

Mijn verwachtingen waren niet bijzonder hoog na het voorvalletje met de aantal grammen. Hij presteerde echter wel iets beter dan ik toen verwachtte. Was niet spectaculair maar toch gewoon een leuke cake voor erbij. Niet echt 0:00 waardig maar zeker leuk voor in de vooravond. Voor het geld (20euro) koop ik hem niet meer. Is me te duur.

Mijn verwachtingen waren niet bijzonder hoog na het voorvalletje met de aantal grammen. Hij presteerde echter wel iets beter dan ik toen verwachtte. Was niet spectaculair maar toch gewoon een leuke cake voor erbij. Niet echt 0:00 waardig maar zeker leuk voor in de vooravond. Voor het geld (20euro) koop ik hem niet meer. Is me te duur.

Leuke cake! Als je hem naast een Duitse cake zet komt hij overeen vind ik en dat was de bedoeling erachter. :)

Leuke cake! Als je hem naast een Duitse cake zet komt hij overeen vind ik en dat was de bedoeling erachter. :)

Is zeker een leuke hoor. Maar was al niet geheel objectief meer door het aantal grammen voorvalletje. Achteraf viel het dus nog mee. Maar gezien het hoge aantal schoten(49) had ik wel graag een finale van de laatste 9 schoten willen zien ofzo. Was genoeg ruimte voor geweest in deze cake.

Is zeker een leuke hoor. Maar was al niet geheel objectief meer door het aantal grammen voorvalletje. Achteraf viel het dus nog mee. Maar gezien het hoge aantal schoten(49) had ik wel graag een finale van de laatste 9 schoten willen zien ofzo. Was genoeg ruimte voor geweest in deze cake.

Prima verbeteringspunt voor de eerstvolgende trip naar China. Met reacties als deze kunnen vuurwerkimporteurs verder borduren op een reeds bestaand artikel.:thumbup:

mwah, te langdurig en de boeketjes waren snel weg.
Volgend jaar wel gewoon 500 gram?

verder had ik hem voor 12,- en dat was te doen hoor :)

Back
Bovenaan