White Thunder

het unieke aan dit effect is uiteraard dat 25 schoten gelost worden in paar tellen. dus om je "eigen showtje" compleet af te sluiten, heb je hier een kant en klaar artikel!

Vond deze erg goed. Goede harde knallen, lekker tempo, prima flitsen. Liet Rotterdam aardig donderen!

Zeer goede cake, de vervanger van de Hoogmoed. Knallen ook harder en dat maakt hem interressanter voor mij. Ze knallen echt goed hard en de knallen zijn ook lekker droog en dof te noemen. Knalt net een stapje harder dan de gemiddelde burst bij siercake's. Ik vind het wel jammer dat er maar 25shots inzetten want dat maakt het 'wow' effect niet. Ik had liever 36shots gehad in dit tempo.

Deze direct om 0.00 uur geschoten om het nieuwe jaar knallend in te luiden, klapte prima. Volgend jaar misschien ook meenemen voor overdag.

Vond dit ook echt een topper. Hoeveel zitten er eigenlijk in een karton? Misschien heb ik er wel overheen gelezen maar het staat sowieso niet in de startpost.

Hier net zo, lekkere knalcake, mooi snel, gas erop en een fatsoenlijke prijs.
Mooi om tussendoor even neer te zetten.

Was voor mij dit jaar de eerste keer dat ik hem tegen kwam, maar het was een zeer leuk knal potje. Vooral het tempo

Welke plaatselijke dealer bij jou heeft deze dan als ik vragen mag?:D (Kom uit zelfde richting haha)

Haha klopt zelfde richting. Bij de Fixet Djaimy. Ook voor een Fixet prijsje. 16.95. (Folder 2013)
En bij H.Hieltjes voor 12.95 (Folder 2013).

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan